recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AV-Forums tester PanasonicTX-a400
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AV-Forums tester PanasonicTX-a400

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2014 kl. 22:34
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Det er jo netop ikke nogen stor uoverkommelig ting, at gøre det! Og da det er en stor hjælp for,os øvrige brugere, hvorfor så ikke?
Men dit seneste svar vidner blot om, at det er fordi du ikke VIL gøre det!

M.v.h.

Sikke noget vås Henrik. Men det siger vi bare. Det kan i det mindste ikke være rigtigt, at mit problem med at lave et brugbart link for andre, fjerner det væsentlige, nemlig den viste anmeldelse. Men sådan er der så meget. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2014 kl. 22:45
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Det er jo netop ikke nogen stor uoverkommelig ting, at gøre det! Og da det er en stor hjælp for,os øvrige brugere, hvorfor så ikke?
Men dit seneste svar vidner blot om, at det er fordi du ikke VIL gøre det!

M.v.h.

Sikke noget sludder at skrive
Jeg har samme problemer. For ca 1 år siden , og før det , ja så kunne man bare højre klikke på en adresse , gå ind her og højre klikke igen , og så " sæt ind". Dette kunne man også med billede. Det kan man ikke mere , og det er VILDT irriterende.
Jeg skal gøre det flere gange før det virker...i feltet skriver den "http" og så adressen man vil kopiere. Det skal gøres flere gange ,og http som recordere selv sætter ind skal fjernes , så virker det , nogen gange
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2014 kl. 22:50
hopgreve.

Så brug da for pokker URL-tag'et! Det funker HVER gang!

Skriv [URL] før linket, og [/ URL] efter (uden det ekstra mellemrum).

Simple as that!!!

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2014 kl. 22:51
Desuden undrer det mig MEGET, at du/I kan have problemer! Hvilken hardware laver knuder? For som sagt, har jeg INGEN problemer, hverken på Windows Phone, eller iPad.

M.v.h.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2014 kl. 23:03
Har også tidligere lagt flere hundrede billeder ind af Blu-ray film jeg har købt. Det kan jeg ikke mere...hvis jeg højre klikker på et billede af en film og lægger det i en mappe på min egen pc , og herfra kopierer det ind her som man skal , ja så virker det. Det er for bøvlet...igen , tidligere..højreklik , kopier , højreklik og sæt ind...
Det du skriver med url forstår jeg ikke...
Kan trykke på upload billede og indsæt billede , og indsæt hyper link...men det virker ikke
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2014 kl. 23:10
Skal du skrive med fed, kan du skrive sådan:
Skrive noget[ /B]

Det samme gælder med et link. Skriv et link - f.eks.:
www.recordere.dk
Hvis du nu skriver [URL] foran, og [ /URL] bagved - igen uden mellemrummet før /, så får du et klikbart link.

M.v.h.


Redigeret af Henrik B. - 08-August-2014 kl. 23:12
Til top
rasmusvn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Odense N
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusvn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2014 kl. 23:46
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Skal du skrive med fed, kan du skrive sådan:
Skrive noget[ /B]

Det samme gælder med et link. Skriv et link - f.eks.:
www.recordere.dk
Hvis du nu skriver [URL] foran, og [ /URL] bagved - igen uden mellemrummet før /, så får du et klikbart link.

M.v.h.

Og på alle andre forums auto-detectes links.

http://www.flatpanels.dk

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu