recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - løst- Wake screen med alt andet end powerknap
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

løst- Wake screen med alt andet end powerknap

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: løst- Wake screen med alt andet end powerknap
    Sendt: 28-September-2014 kl. 19:51
Min kusine har lånt min rootede huawei y300 med cyanogenmod 10,xx på.
Nu har hun så udsat den for fugt ad libitum, og har ødelagt powerknappen.

Den kan tændes ved st sætte den til at lade op og holde skruned knappen inde. Men hvordan får man den låst op efter den er gået i dvale?
Kan ikke lige gennemskue en app der virker.
Om det er double tap eller volumeknappen er lige meget.

Hjælp modtages med kyshånd.

Redigeret af aerik - 03-Februar-2015 kl. 09:27
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2006
Status: Offline
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2014 kl. 20:20
Nogen cm10 versioner har volume rocker wake. Har du kigget under Settings -> Display -> Volume Rocker?
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2014 kl. 20:28
Sidder desværre ikke med telefone, men får hende da til at tjekke det :)
Til top
amber14 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2015
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amber14 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2015 kl. 09:23
Den kan tændes ved st sætte den til at lade op og holde skruned knappen inde. Men hvordan får man den låst op efter den er gået i dvale?
Our excellent online     learnalanguage.com     training programs will     
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2015 kl. 09:26
jeg fik det løst på netop den måde, at holde skruned inde og sætte laderen i. låse op efter dvale løste jeg ved at installere en app, der kunne lave wakeup via skruned også.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu