recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beolab 9 summen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beolab 9 summen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jacob170887 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Oktober-2014
Sted: Stavanger, no
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacob170887 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beolab 9 summen
    Sendt: 04-Oktober-2014 kl. 13:46
Hej alle sammen

Jeg har købt et par nye beolab 9 højtalere og sat det til et gammelt ouverture anlæg jeg har overtaget efter mine forældre.
Når jeg koble det sammen og spiller lavt er der en svag brummen i baggrunden - er det normalt? Eller er anlegget for gammelt? :-/ ellers ret lækre højtalere :)
Jeg har de nyeste mk3 kabler så kan ikk forstå der skulle være forstyrrelse.

Håber der er nogen der kan svare på mit spørgsmål

Til top
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-August-2006
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MichaelA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2014 kl. 16:23
Prøv at vende 220V stikket i væggen/stikdåsen på Beolab 9, først det ene og så det andet, ja lyder underligt ved jeg godt, men prøv det.

Ellers spørg din B&O forhandlerTongue

Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Til top
Jacob170887 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Oktober-2014
Sted: Stavanger, no
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacob170887 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2014 kl. 21:49
Nu har jeg prøvet det og uden hjælp :-( men tak for foreslaget
Har prøvet at snakke med min b&o butik og de mener at enten var det normal lyd (summen) eller så var det en for gammel ouverture jeg har...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu