recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI-board til PV70
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDMI-board til PV70

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kreissl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kreissl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDMI-board til PV70
    Sendt: 18-Oktober-2014 kl. 14:39
Hej

Jeg har et ældre Panasonic 42PV70, som har valgt at slukke for sine HDMI-indgange. Det er lidt træls.
Er der nogen, der enten kender til, hvor man kan få fat i et andet HDMI-board til et PV70, eller eventuelt har et stående med defekt skærm, som ikke er blevet kasseret endnu; som jeg så kan "låne" HDMI-boardet fra?
Det ville være lækkert :-)

Lars
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2014 kl. 15:05

Det kan ikke betale sig med et værkstedsbesøøg, det overstiger værdien på TVet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
kreissl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kreissl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2014 kl. 15:45
Jeg er vant til at skille ting ad (og ofte samle dem igen)
så det kan sagtens fixes selv. Det er en 18-20 skruer og nogle kabler, der skal frakobles.

Ellers har du ret. TV'et er nok ikke meget værd i streetvalue, men billedet er stadig ganske udmærket til xbox, wii, netflix til ungerne osv. Det er bare lidt mere bøvlet, når HDMI'en ikke virker :-)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2014 kl. 17:36

Der kan jo så anvendes Component Input, Analog, ja, men den er også til HD.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Online
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2014 kl. 18:35
Oprindeligt skrevet af kreissl kreissl skrev:

Hej

Jeg har et ældre Panasonic 42PV70, som har valgt at slukke for sine HDMI-indgange. Det er lidt træls.
Er der nogen, der enten kender til, hvor man kan få fat i et andet HDMI-board til et PV70, eller eventuelt har et stående med defekt skærm, som ikke er blevet kasseret endnu; som jeg så kan "låne" HDMI-boardet fra?
Det ville være lækkert :-)

Lars
Godt nok ikke helt samme model?

Onkyo har haft problem med dårlige elektrolytter på HDMI board i deres receivere, og Samsung i deres power supply. 
Ved ikke om det kan være samme aldersbetingede sygdom i dit TV? Det koster ikke alverden at prøve at skifte som gør-det-selv.

Mvh. JørgenT
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu