recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4G som primære internet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4G som primære internet

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 10:19



Redigeret af kennethbrdk - 27-Oktober-2014 kl. 10:23
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 10:40
Hej.

Satellit internet er dyrere end andre måder for at få den samme båndbredde.

De fleste leverandører bruger 'FUP' unden at i salgsfasen at forklare kunden hvad det virkelig er.

Der findes en god tysk hjemmeside hvor man kan læse om fordele og særlig ulemper ved de forskellige udbydere.

http://www.kein-dsl.de/forum/

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 27-Oktober-2014 kl. 10:40
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 13:02
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.

Satellit internet er dyrere end andre måder for at få den samme båndbredde.

De fleste leverandører bruger 'FUP' unden at i salgsfasen at forklare kunden hvad det virkelig er.

Der findes en god tysk hjemmeside hvor man kan læse om fordele og særlig ulemper ved de forskellige udbydere.

http://www.kein-dsl.de/forum/

Hilsen Carsten.
Det var da en generalisering der vil noget... Men ja, det er ikke den billigste metode, men det ser jeg heller ikke trådstarter efterspørge...

Hvad mener du med fup, og hvordan "fupper" satellit selskaberne mere end de øvrige udbydere???
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 13:54
Satellit internet bør man kun vælge hvis man ikke få andet, og skal du også spille online, så er satellit internet noget nær ubrugeligt(latency på 600-700ms)

Jeg er selv skiftet fra VDSL til 4G, og efter jeg skiftede den første router der fulgte med, har jeg ikke haft problemer overhovedet.
Til top
Klaus K Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Januar-2015
Sted: Aabenraa
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 15:12
Hej

Antenne TS9 http://www.ebay.co.uk/itm/35dbi-4G-LTE-TS9-EXTERNAL-ANTENNA-HUAWEI-E586-E5332-E5776-E392-E589-E398-E8278-/271497529644
passer ikke til Huawei E5186S

Da connecter stikke ikke på Router

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu