recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI kabel 5 meter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDMI kabel 5 meter

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jesna Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Februar-2010
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesna Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDMI kabel 5 meter
    Sendt: 26-Oktober-2014 kl. 12:18
Hej 

Mangler et hdmi kabel på 5 meter som kan klare minimum 720p og gerne 1080p. Jeg har et billigt 5 meter kabel, men det lagger lidt..

Kablet skal bruges fra min bærbar til min receiver. Jeg bruger XBMC på min bærebare til at afspille filer med. Filerne er som regel mkv der fylder 5-7GB og lyden er DTS 5.1.

Jeg har kig på dette kabel http://www.av-cables.dk/hdmi-kabler/clicktronic-2-0-high-speed-hdmi-kabel-5-m.html som jeg tror kan klare det.

Har i erfaringer med dette kabel på 5 meter eller har i andre foreslag. Prislejet er ca 3-400 kr.

/Jakob
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2014 kl. 12:21
Mon ikek det er din refresh rate der er forkert siden det lagger, og ikke kablet?
Til top
Jesna Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Februar-2010
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesna Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2014 kl. 12:27
Oprindeligt skrevet af Clemen Clemen skrev:

Mon ikek det er din refresh rate der er forkert siden det lagger, og ikke kablet?

Det skal jeg da lige have tjekket op :)
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu