recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilslut beolab 3 og beolab 2 til Samsung 9000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilslut beolab 3 og beolab 2 til Samsung 9000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ps Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tilslut beolab 3 og beolab 2 til Samsung 9000
    Sendt: 03-November-2014 kl. 21:04
Hejsa...
Jeg har et par beolab 3, som jeg har brugt sammen med en Airport Express

Nu har jeg fået anskaffet mig en brugt beolab 2 og kunne godt tænke mig at tilslutte det hele til mit Samsung UE55F9005XXE.
Jeg er blank på om det er muligt og hvem der kan lave kabler, men tænkte der var nogle som kunne hjælpe?

Tak for hjælpen..
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 21:26

Experten på det område at tilslutte til andet end B&O produkter, må være Peter Pan. Send ham e.v.t. en PB.
Jeg er dog ret sikker på at til Samsung TV skal der bruges Headset udgangen, da der ikke er anden variabel udgang.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 21:42
Eller endnu bedre, smid et indlæg i denne tråd: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=4389
Til top
Ps Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 21:49
tak.. jeg har dog lige sendt en PB af sted.. så jeg ser lige om han får tid til at svare på den..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu