recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&O Beoplay H6
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&O Beoplay H6

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tomme_s Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-November-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tomme_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B&O Beoplay H6
    Sendt: 22-November-2014 kl. 14:38
Nogen der har B&O Beoplay H6 høretelefoner. Synes de ser mega fede ud, hvordan er lyden i dem, noget der kan anbefales? Ellers har jeg også haft kig på nogle Bowers og Wilkins.


http://www.beoplay.com/products/beoplayh6

vs.

https://www.hifiklubben.dk/hovedtelefoner/bowers--wilkins-p5-series-2-hovedtelefon/

Hvilke er bedst?

Mvh. Thomas
Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kena Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2014 kl. 15:50
Jeg har haft P5 og har nu H6. Det er 2 meget forskellige hovedtelefoner. P5 er nok de lækreste on- ear med en ok lyd. Komforten er fin, men jeg endte med H6, da jeg i længden får ondt på ørerne af at have on- ear på ørerne(har også prøvet Philips Fidelio M1 og Sennheiser Momentumon-ear). Jeg bruger H6 på farten, og jeg synes de er de pæneste og mest diskrete over-ear. Lyden er meget balanceret. Bassen er der, men er ikke overdøvende(som tidligere Beats modeller, de nye er er ok). Lydmæssigt og komfortmæssigt er H6 klart overlegen i forhold til P5, men P5 er dejligt kompakte. H6 er ret dyre (3000kr), men man kan være heldig at finde dem på tilbud. Har set dem helt ned til 1500kr og jeg gav 2000kr for et par sorte.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu