recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kodefri Panasonic SC-HT70
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKodefri Panasonic SC-HT70

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
LarsP Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Emne: Kodefri Panasonic SC-HT70
    Sendt: 20-Juli-2004 kl. 17:55

Nogen der ved hvor man kan finde vejledning til at åbne sådan en? Den står til kode 2 nu og jeg har en kode 1 film jeg MÅ se (fra min onkel i Amerika  )

/LarsP

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2004 kl. 18:11

Hej LarsP

Det kan vist ikke lige lade sig gøre, uden at købe en speciel fjernbetjening (chipped remote).

http://www.videohelp.com/dvdhacks.php?select=Panasonic+SC-HT 70

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2004 kl. 10:02

Hej Lars.

Du har fået en DVD fra din onkel i USA siger du er det en købe film ? eller er det en hjemmeoptagelse ?. Hvis det er en hjemmeoptagelse fra kamera eller tv, så er der ikke nogen kode på og så kan du afspille den.Panasonic kan fra starten køre NTSC hvis det er Region 0, og hjemmeoptagelser er Region 0.

Ellers må du hen til din forhandler og få låst din maskine op, da jeg købte min recorder og afspiller var der ingen problemer med at få dem åbnet.( Har også handlet i samme butik i mere end 25 år ).

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
LarsP Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2004 kl. 10:15
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Du har fået en DVD fra din onkel i USA siger du

Ja, eller også var det ham i Thailand

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

er det en købe film ? eller er det en hjemmeoptagelse

Den må vel nærmest gå under kategorien: Hjemmeoptagelse

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Ellers må du hen til din forhandler og få låst din maskine op, da jeg købte min recorder og afspiller var der ingen problemer med at få dem åbnet.( Har også handlet i samme butik i mere end 25 år )

Jeg tror så ikke El-Giganten har helt samme service . Til gengæld var den billig. Nå, men skidt. Jeg fandt faktisk ud af at den film jeg ville se ikke var regionslåst, bare halvdårlig. Løsningen var at sætte en anden film i afspilleren først og lade den starte afspilning, og derefter sætte den dårlige i. Derefter kunne afspilleren læse disken. Mærkeligt, men ok for mig. Håber min kommende MH30 klarer "hjemmeoptagelser" bedre .

/LarsP



Redigeret af LarsP
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu