recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Advarsel: Fejl i Samsung firmware
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Advarsel: Fejl i Samsung firmware

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Advarsel: Fejl i Samsung firmware
    Sendt: 01-Januar-2015 kl. 12:21
Efter at jeg har opdateret mit TV med nyeste firmware, mister det efter få sekunder forbindelsen til den tilkoblede USB harddisk. Det betyder, at jeg ikke kan optage og heller ikke se mine tidligere optagelser.

Er det muligt at gå tilbage til den tidligere firmware, og i så fald, hvor kan jeg downloade den?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2015 kl. 22:35
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Efter at jeg har opdateret mit TV med nyeste firmware, mister det efter få sekunder forbindelsen til den tilkoblede USB harddisk. Det betyder, at jeg ikke kan optage og heller ikke se mine tidligere optagelser.

Er det muligt at gå tilbage til den tidligere firmware, og i så fald, hvor kan jeg downloade den?

Flemming

Mig bekendt, så kan du ikke lægge en gl. firmware på, har du prøvet at reset'e tv'et?
Ellers, så du kommer nok til, at skulle kontakte Samsung support i morgen.


Redigeret af kskruger - 01-Januar-2015 kl. 22:36
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2015 kl. 23:11
Jeg har ikke for gode erfaringer med Samsungs support. Jeg ved åbenbart mere om deres TV end de studerende de har siddende i supportafdelingen, så jeg kommer nok til at vente på en ny firmware release hvis ikke det er muligt at downloade den forrige version.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2015 kl. 23:17
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Jeg har ikke for gode erfaringer med Samsungs support. Jeg ved åbenbart mere om deres TV end de studerende de har siddende i supportafdelingen, så jeg kommer nok til at vente på en ny firmware release hvis ikke det er muligt at downloade den forrige version.

Flemming

Prøv evt. at søge på de udenlandske forums, hvis det er en kendt fejl, så vi du finde andre der også har problemet. Ellers så prøv med en anden harddisk.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 14:52
Problemet er delvist løst: Jeg fjernede de øvrige usb enheder fra de andre porte, og nu kan jeg se mine tidligere optagelser. Med den tidligere firmware var der ingen problemer i at have enheder tilsluttet alle tre usb porte samtidig.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu