recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2015 sony modeller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2015 sony modeller

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 22:17
Ja, det er først fra de modeller, de viser frem i nat. Om ikke andet, så giv det lige et par dage her under CES, før du beslutter dig. Vent til nogle har været forbi Sony's stand og har kigget lidt på deres TV.
Under alle omstændigheder, så tror jeg ikke et nyt Sony med UHD og Android TV er et dårligt bud. Men de er jo betydelig dyrere, når de kommer frem, end de modeller der er her nu.
De første modeller plejer at dukke frem i marts og så hen til over sommeren.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 22:22
Jeps. Jeg tror også der snart kommer et tilbud jeg kan gå efter. Smart eller androis tv er egentligt ikke en prioritet, da jeg hellere selv vil styre det altid kan skaffe en nexus player hvis behovet skulle opstå
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 22:26
Nexus Player er bare Google bud på en Android TV box. Forventer lidt, at andre kommer med deres bud i løbet af ugen. Nexus Player har lidt for mange mangler til min smag.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 22:59
jeg er ikke så meget inde i de forskellige boxe endnu, men det var bare mit umiddelbare bud.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2015 kl. 00:06
Det er jeg så, af gode grunde, heller ikke. Ingen har annonceret noget endnu. Jeg forventer dog bare, at i hvert fald Sony, Philips og Sharp kommer med en boks også, samt en masse andre 3. parts. Men intet er sikkert.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2015 kl. 17:01
Her er oversigten over Sonys nye TV: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1420510563
Godt nok er det de amerikanske modeller, men de skulle gerne blive magen til i DK
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 09:29
Tak. jeg vil lige vente lidt og se hvad prisen og lanceringsdatoen bliver for X83C i 43", men er jeg med 42" ikke nede i en størrelse hvor 4K ikke betyder alverden? Specielt når skærmen kun skal bruges til kabel-tv og en lille smule PS3?
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu