recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VT60 hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VT60 hjælp

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: VT60 hjælp
    Sendt: 06-Januar-2015 kl. 22:06
Hejsa har lige nul stillet mit vt60 da jeg vil starte forfra :) hvad vil i anbefale af indstiling når man gamer ps4 / ser film alle forslag er velkommen, flatpanels/avforum ???   Tv'et har godt kørt 300+timer
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2015 kl. 23:28
Nu bruger jeg kun mit til film og tv, og her er jeg ikke nået synderligt videre end indstillingerne fra flatpanels.dk, selvom jeg har en DVE HD Basics disc liggende.

http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1368523913

Men jeg er nu også tilfreds nok med billedet.

Mvh. Jørgensen
Til top
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 12:42
Var det ikke dig der havde dit tv til salg herinde og i dba? Mener da ovenikøbet du skrev at der var en køber med et bud du acceptererede.....
brændte du ham af eller brændte han dig af?
Ja ikke at det kommer mig ved er bare nysgerrig
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat
Marantz SR7009
fronter: xtz 99,26 mk2
center : B&W xtc
bag ht : B&W xt2
sub    : xtz 10.17 edge

       
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu