recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mine første erfaringer med LE-40M71B
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMine første erfaringer med LE-40M71B

 Besvar Besvar Side  <1 91011
Forfatter
Besked
nordic Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2006 kl. 10:00
Her er min indtil videre bruger anmeldelse, fik mit første LE40M71B en uge før end beregnet og der var så en Rød Pixel Fejl, fik det byttet og har du for sat det op i går og der var sørme en Rød Pixel Fejl igen, dvs. det er nu mit 5 LCD på et halvt år 3stk LE40M61B og 2stk LE40M71B. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal stille op med det, jeg kan jo ikke leve med det her, fedt TV og jeg er da glad for at have fået en pixel garanti af Samsung, men med alt det besvær det har kostet mig indtil videre overvejer jeg nu kraftigt at ophæve mit køb, da jeg også selv har hentet og byttet det alle gange på nær 1 gang. Der må være mange andre der har dette problem men som ikke ligger mærke til det, så kan deres statistik være nok så flot, men den er jo så egentlig ikke helt real?. Er snart ved at være meget skuffet over kvaliteten på Samsung, jeg mener hvor stor er chancen for at få 5LCD med pixel fejl?
Til top
fast2night Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2006 kl. 21:41
Oprindeligt skrevet af nordic nordic skrev:

Er snart ved at være meget skuffet over kvaliteten på Samsung, jeg mener hvor stor er chancen for at få 5LCD med pixel fejl?


Jeg bliver mere og mere overbevist om, at det var den rigtige beslutning at droppe Samsung. Jeg gik ellers og ventede på et LE32M71B, men efter at have læst meget blandede bedømmelser af deres nye modeller skulle jeg ikke nyde noget.

Det blev et JVC LT-32X70BU, hvilket jeg ikke har fortrudt et sekund. Let at indstille, absolut nul pixelfejl (har været der med de stærke briller), og en acceptabel lyd for så lille en æske, så ja - Det blev en positiv oplevelse at få udskiftet den gamle Sony flimmer med et nyt LCD-TV.

Hans

Til top
den myos Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2006 kl. 16:28
hvorfor kan jeg ikke se de billeder der er uploadet på peecee.

Jeg var nede i hifiklubben og se på det tv. og nu er jeg endnu mere forvirret.
jeg havde ellers læst meget om lcd, og at man skulle vælge plasma istedet for lcd.
men den samsung stod fantastisk, virkelige lækkert tv.

off topic:

men hvad skal jeg nu vælge lcd eller plasma
Til top
Christian Otte Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2006 kl. 17:10
Du kan ikke gå ud fra de billeder, som de viser i butikkerne - hvis det ser godt ud, er det højst sandsynligt pga., at de kører en DVD med et billede, der netop er lavet for at vise kvaliteterne ved skærmen. Det er noget andet, når du kommer hjem med det og tilslutter det dit analoge TV-signal.
Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2006 kl. 17:23

Oprindeligt skrevet af den myos den myos skrev:

hvorfor kan jeg ikke se de billeder der er uploadet på peecee.

Jeg var nede i hifiklubben og se på det tv. og nu er jeg endnu mere forvirret.
jeg havde ellers læst meget om lcd, og at man skulle vælge plasma istedet for lcd.
men den samsung stod fantastisk, virkelige lækkert tv.

off topic:

men hvad skal jeg nu vælge lcd eller plasma

Hvor bor du i landet?

Hvis du har mulighed for at opleve et LCD tv og et Plasma side om side med et analogt eller digitalt tv-signal synes jeg du skal gøre det.

Eneste sted i Århus hvor det er muligt er hos Tape Connection. Jeg ved de får det nyeste skud på stammen fra Pioneer i næste uge, og i forvejen har de Samsung og Philips topmodeller indenfor LCD.



Redigeret af Bendix - 02-September-2006 kl. 17:24
Til top
Klyde Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2006 kl. 17:36
Der er mulighed hos expert i Brønderslev for at sammenligne Samsung plasma og lcd ved siden af hinanden.

Det gjorde jeg, hvorefter jeg klart kunne udelukke lcd.
Til top
den myos Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2006 kl. 18:30
jeg bor i næstved, mener at der ligger en tape connection ikke så langt væk.

hvad med peecee, med selvfølgelig ikke om billeder er taget ned igen.?
Til top
sarkov Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2006 kl. 20:54

Hej igen

Er der nogen her, som kan hjælpe mig mons tro???

Mit fjernsyn er begyndt at slå SMD og DNR til af sig selv. Jeg slår det fra, og så slår den det selv til igen inden der er gået en time. Det er rimeligt frustrerende, eftersom billedet ændrer sig markant når disse funktioner er slået til.

Mvh.

Kim

Til top
sarkov Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2006 kl. 20:39

Virkelig ingen der har en ide om, hvordan jeg undgår dette? Alle råd er velkomne...

 

 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 91011
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu