recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony hub - 2 versioner?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Logitech Harmony hub - 2 versioner?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sorenmt84 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorenmt84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Harmony hub - 2 versioner?
    Sendt: 09-Januar-2015 kl. 10:43
Min gamle Logitech Harmony kan ikke mere, så er på jagt efter en ny. 
Jeg er faldet meget for deres Harmony Hub version, så det kan styres via mobilen.
Så er spørgsmålet bare om det skal være en ren mobil løsning, eller jeg skal have en fjernbetjning med også.
Jeg har overvejet sættet Harmony Smart control, med en simpel fjernbetjening og Hub, så man lige kan det basale uden at skulle bruge mobilen.
Men der hvor jeg bliver i tvil, er at ser jeg på hub'en løst hedder den Harmony Hub ultimate. Men når den er omtalt i sættene med fjernbetjening og hub, hedder de "kun" Harmony hub. 
Er der nogle der ved om der findes 2 versioner af denne hub og hvad forskellen i såfald er? Har ikke kunnet finde noget på det, men vil være træls at købe en sæt med hub og fjernbetjning for at så at finde ud af at den ikke kan noget, som jeg måske har behov for.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu