recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mistet forbindelse Fifa 15
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mistet forbindelse Fifa 15

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Glazzy76 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Marts-2014
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glazzy76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mistet forbindelse Fifa 15
    Sendt: 11-Januar-2015 kl. 16:07
Hejsa,
Har et meget frustrerende problem med Fifa 15.

Tit når en kamp er spillet færdig, vundet eller tabt, er det ligesom forbindelsen ryger og jeg får beskeden "The EA servers is unable to process your request.." et eller andet i den stil. Derefter bliver jeg logget ud af fut, får ingen coins, kampen tæller som tabt og dnf multiplier falder .

Det er virkelig irriterende, da det smadrer spillet og lysten til det, når man lige har vundet en finale, rykket op i division eller lignende og så tæller kampen som tabt.

Nogen der har lignende problem?
Kan det være min router der smider forbindelsen?

Håber virkelig nogen kan hjælpe.

God søndag til alle

Mvh en Fifa addict
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2015 kl. 12:03
Køre du trådløs forbindelse?
Til top
Glazzy76 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Marts-2014
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glazzy76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2015 kl. 12:19
Nej, kablet.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu