recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Green Atmos Cinema
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Green Atmos Cinema

 Besvar Besvar Side  <1 333435
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2018 kl. 08:41



Sgu ikke i orden, Henrik!!!!

Gad ellers godt give din 7009 et godt hjem, men mega dårlig timing pga. forestående dyr måned Cry
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2018 kl. 08:43
He he, nej jeg syntes da også det er lidt træls, men også træls at have et rum man ikke bruger til noget, så nu laver jeg det om til et kontor, da mit nuværende kontor er mindre og kunne godt bruge lidt mere plads.

Ærgerligt med SR7009, det ville være rart hvis den gik til en dedikeret bio hvor Audyssey Pro licensen virkelig kommer til sin ret, end bare en alm stue bio.
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2018 kl. 14:11
Så er XTZ 95.22 også solgt ikke flere tilbage.

Så indtil videre er der kun
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2018 kl. 18:49
Subwoofere også solgt.
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2018 kl. 13:01
Marantz SR7009 er solgt, så nu er der kun en effektforstærker tilbage

Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2020 kl. 10:58
Hej Vejrup,

Jeg skal bygge bio i et lille rum på sigt, og er blevet inspireret at den løsning du havde i "Green Atmos Cinema". 

Har du tilfældigvis en plantegning af dit gamle rum?

Mvh. Michael
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2020 kl. 12:59
Det har jeg desværre ikke - men hvis du har nogen specifikke spørgsmål til de forskellige elementer, så siger du bare til.
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2020 kl. 13:46
Helt i orden. Har du mål på rummet i så fald? :-)
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2020 kl. 10:04
Rummet er 260cm x 590cm 
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2020 kl. 11:32
Tak :-)

Kan du huske din afstand fra lærred til siddeplads? Jeg tænker at byggehjemmebio hvor afstanden fra væg-til-væg vil være omkring 2,5 meter.
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2020 kl. 11:53
Jeg kan ikke huske afstanden desværre - jeg byggede også væg til væg lærred med 7 cm sort ramme omkring - det fungerede rigtig fint.! Den største opgradering i den bio var at få højtalere bag lærredet - det var så perfekt.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 333435
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu