recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VSX-921 + G20 HDMI problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VSX-921 + G20 HDMI problem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
sliskie Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sliskie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: VSX-921 + G20 HDMI problem
    Sendt: 28-Januar-2015 kl. 08:44
Tak for svar.
Ja, må prøve at flytte forstærkeren ind I ved TV'et og trække et HDMI kabel.

Det er denne extender jeg har:
http://www.av-cables.dk/hdmi-extender/hdmi-cat-5e-extender.html

Det jeg heller ikke forstår er, at den viser Apple TV logoet under opstart for derefter at gå i sort. Når Apple TV er tilsluttet forstærkeren viser den intet overhovedet.

Redigeret af sliskie - 28-Januar-2015 kl. 11:27
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 23:44
Prøv at trække et HDMI kabel. Det kan være din extender der driller. Den har måske HDMI CDC (kan overføre kommandoer) men ikke ARC (lyd retur).

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
sliskie Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sliskie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 22:20
Jeg er stødt på et rigtig træls problem.
Jeg har lagt CAT6 kabler i vores væg mellem TV og forstærker, hvilket jeg så har forbundet med en HDMI extender. Så langt så godt. Jeg vil så bruge forstærkeren som HDMI splitter, hvilket den ikke kan. Skal den sættes op på en speciel måde?
Derudover så skulle forstærkeren via ACR kunne styres med lyd direkte fra HDMI out. Den slår også fint over på TV på forstærkeren og TV'et ryger automatisk på hjemmebiograf. Fjernbetjeningen til TV kan også fint styre Master volume på forstærkeren, men der kommer bare intet lyd ud :-( Hvordan fikser jeg det problem?
Mit 3. problem er så, at da jeg var i tvivl om det var forbindelsen, der var noget galt med, så smed jeg Apple TV direkte i HDMI extenderen. Ved opstart viser den fint ATV logo, men derefter går den bare i sort og forbliver det. Jeg kan ikke se, hvad der foregår derefter. Er det virkelig forbindelsen, den er gal med? Håber det ikke, da jeg ingen mulighed har for at trække nye kabler!

Håber i kan hjælpe. Jeg har været ved at smadre hele hytten her til aften i arrigskab.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu