recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic 37" plasma slukkede. blinker rød. dødt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic 37" plasma slukkede. blinker rød. dødt?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2015 kl. 16:38
Der er vist ikke afskrivning på elektronikdækning hvis det holder sig inden for 4-5 år eller hvad dækning hedder
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2015 kl. 16:46
Oprindeligt skrevet af Warren Warren skrev:

Nogen der ved om det går under indbo el-skade eller elektronikdækning?


Det er nok lettest at læse din police for at finde ud af det....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2015 kl. 17:19
Ja ok, må nok give Klaus ret i det tilfælde, da min har afskrivninger fra det tredje år. Betaler så også kun 1200kr inklusive indbo, ulykke og rejse forsikring om året.
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2015 kl. 18:24
Selvrisiko lidt over 1000 kr. Ingen afskrivning inden for 4 år.
Et tilsvarende TV som købes i dag....er nok lidt svært at definere. Plasma er jo vel udgået.
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2015 kl. 13:35
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Warren Warren skrev:

 Lå og så TV på TX-P37X20E. Det kom med en mærkelig lyd (smeld) og slukkede. 

Oprindeligt skrevet af Warren Warren skrev:

15V eller power board. Kan vel ikke svare sig at få lavet? Hvad koster power board?
Hvis det kom med knald/smeld/pop er det muligvis kortsluttet halvleder komponent på power board. Spørgsmål er om du kender en kyndig gør-det-selv reparatør der kan fixe det med udskiftning af komponent.

Hvis det kræver nyt power board kan det nok ikke svare sig. Ouch

Hvor i landet står det parkeret?

Mvh. JørgenT

Det kunne da være interessant nok lige at skrue bagbeklædningen af og tjekke om en kondensator er poppet - det gav et mindre smeld hvorefter TV'et slukkede.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2015 kl. 15:57
Oprindeligt skrevet af Warren Warren skrev:

Det kunne da være interessant nok lige at skrue bagbeklædningen af og tjekke om en kondensator er poppet - det gav et mindre smeld hvorefter TV'et slukkede.
Klart, men ud fra dit forrige indlæg havde jeg indtryk af din forsikring dækkede, dog med selvrisiko?

Mvh. JørgenT
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2015 kl. 16:57
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Warren Warren skrev:

Det kunne da være interessant nok lige at skrue bagbeklædningen af og tjekke om en kondensator er poppet - det gav et mindre smeld hvorefter TV'et slukkede.
Klart, men ud fra dit forrige indlæg havde jeg indtryk af din forsikring dækkede, dog med selvrisiko?

Mvh. JørgenT

Da jeg fik fundet købsdatoen viste det sig at TV'et var en anelse over 4 år gammelt - så ingen dækning.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2015 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af Warren Warren skrev:

Da jeg fik fundet købsdatoen viste det sig at TV'et var en anelse over 4 år gammelt - så ingen dækning.
Så Murphys lov blev gældende igen. Wink

Mvh. JørgenT
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2015 kl. 18:13
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Warren Warren skrev:

Da jeg fik fundet købsdatoen viste det sig at TV'et var en anelse over 4 år gammelt - så ingen dækning.
Så Murphys lov blev gældende igen. Wink

Mvh. JørgenT

Ja, lidt uheldigt. Bad luck. Ved ikke hvad det havde kunnet indbringe, men det kan også være ligegyldigt nu :D
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu