recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Galaxy S4 mini, svingende batteriforbrug
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Galaxy S4 mini, svingende batteriforbrug

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
redmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér redmm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Galaxy S4 mini, svingende batteriforbrug
    Sendt: 06-Februar-2015 kl. 07:10
Hej

Jeg har en Samsung Galaxy S4 mini.
Det er opdateret til Android 4,4,2. Dette hjalp meget på batteriforbruget, holder nu tit 2 dagi i stedet for 1 dag.
Men forbruget er meget svingende, nogle gange kan den køre 3 dage på en opladning, andre kun lige 1 dag.
Jeg bruger den på stort set samme måde hver dag, dvs. ikke ret meget.

Er det et bestemt program der er skyld i dette, eller er det bare android der er noget skidt?
Hvis det er et program, hvordan finder man ud af hvilket det er. Batterimåler siger ikke rigtigt noget. (Android-OS 26%, Batteristandby 20%, Android-system 16%, Enhed inaktiv 9%, Skærm 6%, Google play-tjenster 4%, wifi 4%, .....)

/Jakob
Jakob :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu