recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Fod til Panasonic txp55VT50 plasma TV søges !
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Fod til Panasonic txp55VT50 plasma TV søges !

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Piokongen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Piokongen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Fod til Panasonic txp55VT50 plasma TV søges !
    Sendt: 17-Februar-2015 kl. 21:46
Hej, foden til mit 55" Panasonic VT50 er desværre gået i stykker ifm. flytning . Vil derfor høre, om der er nogen herinde, som skulle ligge inde med en fod til et 55" Panasonic VT50, som de gerne vil sælge.

Vigtigt, at det er fod til 55" modellen, da fod til 50" modellen ikke passer (har prøvet).
Panasonic VT50 55" | Pioneer SC-LX71 | Panasonic BDT-500 | B&W 683 | B&W HTM61 | B&W D3 | B&W ASW610XP | YouSee HD box | Apple TV (v3) | QED Silver Anniversary XT Bi-wire

Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vanderlay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2015 kl. 14:27
Ved du, om foden til en VT50 er anderledes end VT30-serien? (modellen fra året før)

Jeg har en fod til et 55" VT30 i overskud, har aldrig været brugt, men jeg tør ikke sige, om den er kompatibel med den nyere model. Befinder sig i Aarhus
Til top
ThomasNorge Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-December-2013
Sted: Hitra, Norge
Status: Offline
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasNorge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2015 kl. 01:53
Du kan ikke bruge foden fra et zt60?

Jeg skal aldrig bruge min, så den ligger faktisk klar til at blive smidt i skralderen.
Mvh Thomas
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu