recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVD tomme
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVD tomme

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Elsa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Februar-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DVD tomme
    Sendt: 20-Februar-2015 kl. 16:10
Hvad er forskellen på tomme DVD + eller - RW
begge skulle kunne genskrives men + eller - hvad betyder det?
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2015 kl. 16:28
http://www.gromit.dk/dvd/
mvh Infinity
Til top
Elsa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Februar-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2015 kl. 17:43
Tak for svar. Det er vist noget af en mundfuld at forstå dette. Og om det vil lykkes i den sidste ende. Men jeg tror jeg køber DVD -RW som skulle være mest læsbar om jeg har forstået det nogenlunde.
mvh
elsa
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2015 kl. 17:54
Da jeg brugte det, så var det dvd - jeg brugte, og som virkede oftest. Så det går du nok ikke galt med.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2015 kl. 18:03

Ja, +R er ikke så kompatible med alle optagere og afspillere som -R, de andre vil du opleve at de ikke kan afspilles på nogle afspillere.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2015 kl. 19:00
Oprindeligt skrevet af Elsa Elsa skrev:

 Men jeg tror jeg køber DVD -RW som skulle være mest læsbar om jeg har forstået det nogenlunde. 
Ikke alle brænder drev kan klare begge typer. Så du skal også sikre dig at det drev der skal brænde dem, kan klare den type du vælger.

Mvh. JørgenT
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu