recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - downloade google maps
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

downloade google maps

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: downloade google maps
    Sendt: 26-Februar-2015 kl. 15:10
Ville gerne downloade google kort til min telefon.
Kan dette gøres over én gang f.eks hele europa?
Kan kun finde guide til hvordan man kan downloade del-kort.. men det tager jo LAAANg tid når jeg vil have hele europa :(
Til top
helthans Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-December-2014
Sted: Ballerup
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helthans Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 15:28
Google maps har ikke en decideret offline funktion, så man kan ikke downloade hele kort til offline brug. Eneste mulighed er del-kort.
Til top
helthans Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-December-2014
Sted: Ballerup
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helthans Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 15:34
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 15:43
Jeg har "Here" på min windows-telefon. Virker fint off-line jeg har ikke behøvet at hente andet end Danmark. Såvidt jeg kan se kan man hente mindre lande som et download og større lande (som Tyskland) enten som et download eller delt op i regioner.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2015 kl. 07:54
er bare vildt med Google :)
men har nu installeret Here... det ser superfedt ud.. let nemt og lige til.

Jeg har selv integreret navigation i min bil (15.000 kr ikke bilen men navigationenBig smile)
men jeg kan ikke forstå der er marked for bilnavigation når mobil-apps er så meget federe..
Jeg tvivler der findes nogle bil navigationer der kan måles sig med eks. google. og de søge muligheder mht POI det giver

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2015 kl. 17:11
Jeg har købt Navigons Europa offline til min Iphone6 med 4 årlige opdateringer . Jeg er dybt afhængig af en troværdig navigation, som nemt kan flyttes til flere biler . Og her er google maps ganske enkelt for upålidelig og fejlbehæftet - på trods af den charmerende brugerflade,sat visning og POI . . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2015 kl. 18:11
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Jeg har selv integreret navigation i min bil (15.000 kr ikke bilen men navigationenBig smile)
men jeg kan ikke forstå der er marked for bilnavigation når mobil-apps er så meget federe..
Jeg tvivler der findes nogle bil navigationer der kan måles sig med eks. google. og de søge muligheder mht POI det giver

Jeg er meget enig! Har også selv integreret navigation i bilen, men bruger alligevel ofte Google Maps på min mobil i stedet, fordi jeg synes det gør mange ting bedre og mere intuitivt. 
Eneste undtagelse er når vi kører uden for DK - jeg har desværre ikke 3, så data i EU koster stadig så meget at det hurtigt løber op, hvis man kører fra København til Nice e.l.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu