recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Western Digital - Netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Western Digital - Netflix

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Western Digital - Netflix
    Sendt: 28-Februar-2015 kl. 15:30
StøtterWestern Digital Netflix - og hvordan?
HD?

Brugerkommentar er positiv her: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/streaming-og-medieafspiller/WDTVMEDIAPLAY/wd-tv-medieafspiller-med-wi-fi Men ikke om hvordan?

En lignende model her: http://www.computersalg.dk/produkt/2049936?varenummer=2049936&utm_source=PriceRunner&utm_medium=PriceRunnerLINK&utm_campaign=PriceRunner
Til top
titan_jtl Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 14-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér titan_jtl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 16:44
Jeg har en liggende som jeg ikke bruger, så hvis du er interesseret, så kan vi nok finde ud af noget.
Det er en WD Tv Live jeg har. Den understøtter netflix og der er ingen HD i den.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 16:55
Western Digital er en virksomhed. De laver mange forskellige typer hardware. :)

Western Digital TV Live er en medie-afspiller, og den nyeste version understøtter IKKE Netflix.
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2015 kl. 08:57
Oprindeligt skrevet af titan_jtl titan_jtl skrev:

Jeg har en liggende som jeg ikke bruger, så hvis du er interesseret, så kan vi nok finde ud af noget.
Det er en WD Tv Live jeg har. Den understøtter netflix og der er ingen HD i den.

Tak for tilbuddet. Jeg tror, jeg tager en med HD. 
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2015 kl. 09:00
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Western Digital er en virksomhed. De laver mange forskellige typer hardware. :)

Western Digital TV Live er en medie-afspiller, og den nyeste version understøtter IKKE Netflix.

Det anede mig, at brugeranmeldelsen, på linket til Elgiganten, har misforstået noget vedr. Netflix.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2015 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

Oprindeligt skrevet af titan_jtl titan_jtl skrev:

Jeg har en liggende som jeg ikke bruger, så hvis du er interesseret, så kan vi nok finde ud af noget.
Det er en WD Tv Live jeg har. Den understøtter netflix og der er ingen HD i den.

Tak for tilbuddet. Jeg tror, jeg tager en med HD. 
Normalt betyder HD High Definition.
Dette har WDTV Live selvfølgelig.

Hvis du mener harddisk med HD (normalt omtalt HDD), så har WDTV ikke harddisk indbygget. Så skal du have fat i en "WD Elements Play", som ikke rigtigt forhandles i Danmark.

Hvis jeg var dig, ville jeg købe titan_jtl's brugte WDTV som også understøtter Netflix, og så finde en USB disk at smide på den.

Denne kombination har jeg og resten af familien dagligt brugt de sidste 2-3 år.
Mvh Jesper
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2015 kl. 11:24
Jeg søger en uden harddisk.

Og Netflix app kan Western Digital ikke. Det gælder også den fra Elgiganten.
Til top
titan_jtl Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 14-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér titan_jtl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2015 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

Jeg søger en uden harddisk.

Og Netflix app kan Western Digital ikke. Det gælder også den fra Elgiganten.


Så er det da den jeg har du skal have.
Den er uden Harddisk men den har Netflix :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu