recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ASUS RTN66U Gui driller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ASUS RTN66U Gui driller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
allannissen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allannissen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ASUS RTN66U Gui driller
    Sendt: 06-Marts-2015 kl. 12:48
Hej forum

Min router driller mig når jeg tilgår den via dens gui. Se vedhæftede.

Jeg kan ikke se/få adgang til de fleste af funktionerne på min router fordi de min browser ikke viser skærmbilledet korrekt.
Jeg har prøvet med IE11, Firefox og Chrome.
Derudover har jeg prøvet Safari på min Macmini.

Nogen der har oplevet noget lignende og har nogen bud på hvad jeg kan gøre? Vil helst ikke prøve Reset knappen på routeren da jeg har en del port-forwarding på den.

Mvh
Allan
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2015 kl. 13:02
Kan det skyldes at den ikke har sin stanadard-adesse: 192.168.1.1 ?

M.v.h.
Til top
allannissen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allannissen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2015 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Kan det skyldes at den ikke har sin stanadard-adesse: 192.168.1.1 ?

M.v.h.

Tvivler. Det fungerede fint/blev vist korrekt da jeg satte den op tilbage i 2012. Så har der været noget der ligner næsten 2 år hvor jeg ikke har rørt ved den/logget på den. I sommers blev jeg så opmærksom på det her, har bare ikke fået gjort noget ved det endnu.

Mvh
Allan
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2015 kl. 13:58
D.v.s. at den ikke har været firmware opdateret siden 2012??????
Jeg har samme router og har aldrig oplevet dette! MEN, se at få den firmwareopdateret, da der har været flere kritiske sikkerhedsopdateringer, som lukker sikkerhedshuller i routeren!

Du nok nødt til at starte forfra med dine portforward. Reset routeren (holdes inde i 30 sek). Jeg tror routerens GUI vil fungere efter dette. Opgrader så med nyeste firmware, og opsæt så dine portforward igen.

M.v.h.
Til top
allannissen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allannissen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2015 kl. 14:02
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

D.v.s. at den ikke har været firmware opdateret siden 2012??????
Jeg har samme router og har aldrig oplevet dette! MEN, se at få den firmwareopdateret, da der har været flere kritiske sikkerhedsopdateringer, som lukker sikkerhedshuller i routeren!

Du nok nødt til at starte forfra med dine portforward. Reset routeren (holdes inde i 30 sek). Jeg tror routerens GUI vil fungere efter dette. Opgrader så med nyeste firmware, og opsæt så dine portforward igen.

M.v.h.
Nemlig

Fandt på ASUS hjemmeside en dummy af deres firmware og fandt at hvis jeg skrev den specifikke adresse linie efter IP'en så var der nogen sider som blev vist korrekt.
Fik på denne måde firmware opgraderet til nyeste og nu spiller det hele igen.

Tak for råd.

Mvh
Allan
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2015 kl. 14:14


M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu