recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - æ,ø & å mangler ved brug af plex?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

æ,ø & å mangler ved brug af plex?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Online
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: æ,ø & å mangler ved brug af plex?
    Sendt: 14-April-2015 kl. 19:32
Efter at have opdateret min OSX oplever jeg at de overstående bogstaver mangler i teksterne når de afspilles via Plex.
Ved VLC er der ikke noget problem. 
Nogen der kan hjælpe?
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2015 kl. 09:29
Er du sikker på det har noget med OSX opdateringen?
Prøv evt. at kigge her og check om den korrekte encoding er valgt.

Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Online
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2015 kl. 09:38
Kigge hvor:)?
Næ det er jeg egentlig ikke sikker på, men det var umiddelbart derefter. Det kan dog også være opdatering af plex media server.

Redigeret af Bromberg5 - 15-April-2015 kl. 14:51
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2015 kl. 09:46
Hvad er plex lewis server? Mener du ikke plex media server?
Gå til den menu som vist i det billed jeg linker til og se om charset er sat korrekt op. 
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Online
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2015 kl. 14:52
Mobilen er ikke min ven - altid:).. Jo jeg mener naturligvis media server...

Det vil jeg lige tjekke ud om det er der problemt ligger. Tak for input
Til top
Dalli Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dalli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2022 kl. 14:18
Confused Har samme problem med Plex, - den vil ikke vise æøå, - MEN kun ved nogle film/serier, ellers virker den.  Min subfiles ender med .da

Kan ikke se svar her på siden (spørgsmål fra 2015)
Da
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu