recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Garmin GPS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til Garmin GPS

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til Garmin GPS
    Sendt: 15-April-2015 kl. 20:00
Jeg har to GPS'er, en nyere der udtaler vejnavne og en ældre der ikke gør. Da udtalen af vejnavne er virkelig elendig, vil jeg helst undvære denne funktion. Hvilken fil skal jeg kopiere fra den gamle GPS og udskifte på den nyere for at få den til ikke at udtale vejnavne, men i stedet "drej til højre, venstre" etc. ligesom den gamle gør? Jeg har prøvet at udskifte filerne i Voice mappen uden ændring i resultatet.

Flemming

Redigeret af fltk - 15-April-2015 kl. 20:10
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2015 kl. 20:38
Prøv evt. at ringe til Garmins support - de er ret hjælpsomme.

M.v.h.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 14:44
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Prøv evt. at ringe til Garmins support - de er ret hjælpsomme.
M.v.h.


OK, men ved de også noget om det. Jeg har nemlig ikke for gode erfaringer med diverse firmaers supportafdelinger. De er også rigtig hjælpsomme hos f.eks. Stofa og Samsung, men det har knebet gevaldigt med det faglige.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 15:02
Jep! Da jeg havde problemer med min nyindkøbte Garmin, så var det en teknikker jeg fik i røret.

M.v.h.
Til top
sodaha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 397
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sodaha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 15:04
Er det ikke bare at slå funktionen fra i indstillingerne ?
 
Det kunne jeg på min sidste Navigon GPS.
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012)
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2015 kl. 10:39
Oprindeligt skrevet af sodaha sodaha skrev:



Er det ikke bare at slå funktionen fra i indstillingerne ?


Jo, sandelig. Af en eller anden grund havde jeg slet ikke skænket den mulighed en tanke. Tusind tak.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2015 kl. 13:43
Er selv "support-allergisk", men har dog gode erfaringer med Garmin.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu