recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Airport Extreme Gen 4/5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Airport Extreme Gen 4/5

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Peden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-December-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2015 kl. 22:36
Min er sat op på præcis samme måde, så det lyder underligt! Du har genstartet den hver gang du har lavet en ændring, ikke? 
Til top
moose74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Januar-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moose74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2015 kl. 23:08
Her





Redigeret af moose74 - 17-Maj-2015 kl. 18:13
tvix rocks !
Til top
Peden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-December-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2015 kl. 23:14
Ja, bortset fra DHCP udsnittet der er 192.168.X.X.
 
Hvordan ser de ud under "Internet" fanen?

Til top
moose74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Januar-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moose74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2015 kl. 09:52
Mener du ip adressen er forkert?, selve internet delen virker fint, det er det trådløse, der er dårlig, iphone 4 og 4s vil ikke gå på det trådløse, de andre enheder går på, men ryger tit af, man skal stort set side foran routern for det er optimalt, gå man i et andet rum, springer den fra, det gjorde fullrates aldrig., kan bare ikke forstå den airport skal havde så elendig dægning, efter alt! det positive ting jeg har hørt og læst om på nettet, så jeg håber det er noget med min opsætning der er galt.
tvix rocks !
Til top
moose74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Januar-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moose74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2015 kl. 18:05
Har nu taget airporten fra Clap. tilbage på fullrate, de kunne ikke hjælpe, anbefalede dog jeg tog fat i en apple expert.
tvix rocks !
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu