recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Selector RGB udgang
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSelector RGB udgang

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sune Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Emne: Selector RGB udgang
    Sendt: 27-Juli-2004 kl. 16:48
Hej,

Har lige lånt en Selector af en kammerat, den har to scart udgange (til tv og video), men jeg kan ikke helt læse mig frem til hvilke typer signaler der kommer fra de to scart stik (rgb/svideo/composite) ???

mvh





Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2004 kl. 17:40

HEJ.

Bedste tilslutning til TV er RGB, til videoen Composite.

Du skan ind i Seclectoren`s opsætning og vælge hvilket type output du vil have på hver udgang.

 

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
itjan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2004
Sted: Djibouti
Status: Offline
Point: 140
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2004 kl. 18:32

 

I Selector under menu - indstillinger kan man vælge tv og video. Her er der 3 valgmuligheder:

Skærmstørrelse    16:9 - 4:3

Rgb intensitet      lav - høj

Vcr standard       vhs - s-vhs 

Den eneste forskel jeg kan se på rgb intensitet er at høj giver overdrevne farver, så jeg har sat min på lav.

Nogen der har et bud på hvad rgb lav - høj er for noget.

 

Til top
sune Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2004 kl. 18:50
Ja men det eneste indstiilling jeg finde i selektoren er noget der hedder "VCR Standard" som jeg kan sætter til VHS eller SVHS (composite eller svideo menes der måske?)

Jeg går udfra at dette har noget med Video udgangen at gøre, men der  er ikke rigtigt noget med TV udgangen men måske den er RGB altid?

/Sune

 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu