recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Danmarks bedste biograf?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Danmarks bedste biograf?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jesperbach Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 05-Juni-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperbach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Danmarks bedste biograf?
    Sendt: 13-Juli-2015 kl. 19:55
Hej kære REC!

Jeg er igang med at lave en TV dokumentar. Kort fortalt handler det om:

Biograferne kom for at blive; men de skal tilpasse sig et eksplosivt medielandskab, der giver stadig flere muligheder for kunderne. Dokumentaren undersøger nutiden og fremtiden i en jagt efter den hellige gral, der sikrer overlevelsen for biograferne. 

Dokumentaren bliver filmet her i august, og allerede nu kan I følge dokumentarens udvikling på facebook, hvis I lyster. 

https://www.facebook.com/tourdebio?fref=ts 

På nuværende tidspunkt har vi en del aftaler med Danmarks største/mindste/skøreste/osv biografer, men vi kunne godt tænke at høre jeres mening. 

Hvilken biograf i Danmark mener du, er Danmarks bedste? ... og hvorfor? :) 

Skyd løs!

// Jesper
på vegne af TOUR DE BIO.

(Dokumentaren bliver frit tilgængeligt for alle i efteråret)
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2015 kl. 01:19
Nu kender jeg ikke planen for dokumentaren. Men nogle biografer er efterhånden begyndt at nærme sig et lydniveau, som kræver høreværn. Kunne det være et underemne som er værd at undersøge.

Jeg er lidt glad for Atlas Biograferne i Rødovre, selvom de har tydelig hotspotting på nogle af deres lærreder.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2015 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Nu kender jeg ikke planen for dokumentaren. Men nogle biografer er efterhånden begyndt at nærme sig et lydniveau, som kræver høreværn. Kunne det være et underemne som er værd at undersøge.

Jeg er lidt glad for Atlas Biograferne i Rødovre, selvom de har tydelig hotspotting på nogle af deres lærreder.

Er enig med dig. Atlas biograferne i Rødovre Centrum er rigtige gode. Man skal bare undgå deres "Nirvana" forestillinger hvor der bliver skruet alt for højt op for lyden. 
Har dog ikke prøvet den ny IMAX bio i Cinemaxx endnu.
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2015 kl. 15:09
Og vestpå vil jeg gerne slå et slag for Apollon i Struer, der som kombineret spisested og biograf med 3 sale i moderne tilsnit, fx Dolby Atmos i sal 1, har været med til, at jeg tidligere i anden anledning har set mere end 50 film der.

http://www.apollon-struer.dk/Default.aspx

Apollon var vist udnævnt til Danmarks bedste biograf på et tidspunkt, og med de løbende opgraderinger skal Apollon såmænd nok være en stærk kandidat stadigvæk.

Mvh. Jørgensen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu