recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Det var pokkers - en hilsen fra Power
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Det var pokkers - en hilsen fra Power

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2015 kl. 12:49
Jamen fejlen stammer desværre herfra. Flere af jer havde været inde og foreslå noget tilsvarende. Det viste sig at et familiemedlem havde bestilt en dims via min PC allerede den 23. juni - her eksisterede Power jo ikke i min verden, men deres hjemmeside eksisterede altså på det tidspunkt. Jeg har ikke efterfølgende bestillingen modtaget noget fra Power der indikerede et køb herfra. Power var meget flinke til at sende mig en udredning om emnet. 

Så jeg har sent adskillige beklagelser og undskyldninger til Power - og haft fat i "Næsen" på det pågældende familiemedlem Embarrassed
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2015 kl. 12:50
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Ja, hvis det er tilfældet, har det intet med spam at gøre.

Jo, det har...

Specielt, hvis det er den komplette email-tekst vi har fået her. Der SKAL nemlig være meddelelse - i HVER ENESTE email - om, hvordan man kan frabede sig at få beskeder fra dem for fremtiden. Er der ikke det, så er det stadig en SPAM meddelelse...

Firmaer, der sender uopfordrede emails ud skal bare meldes til forbrugerstyrelsen. Det koster dem 100,- pr. afsendt email (uanset om folk har klaget eller ej), som de ikke kan dokumentere en godkendelse af og et eksisterende tilhørsforhold (f.eks., at man har købt fra dem tidligere). Så en lille udsendelse til 1500 potentielle kunder kan ende med at koste dem 150.000,- i bøde...

Hvis deres email kommer fra et andet firma (også selv om begge firmaer har samme ejer), så er det ulovligt at benytte dem til reklame-udsendelse. Jeg har INGEN medlidenhed med firmaer, der ikke kan overholde så simple spilleregler - de skal bare have en bøde så det kan mærkes på bundlinien.

Redigeret af HeartWare - 24-August-2015 kl. 12:51
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2015 kl. 14:22
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Ja, hvis det er tilfældet, har det intet med spam at gøre.

Jo, det har...

Specielt, hvis det er den komplette email-tekst vi har fået her. Der SKAL nemlig være meddelelse - i HVER ENESTE email - om, hvordan man kan frabede sig at få beskeder fra dem for fremtiden. Er der ikke det, så er det stadig en SPAM meddelelse...


For lige at svare på din kommentar (der reelt ikke har noget med mit svar at gøre): Når det er en engangsmail, som dette er, og det er i forbindelse med en handel, er det ikke spam.

Disse "bedøm os" mails sendes kun én gang og kun i forbindelse med den enkelte handel.

Var der tale om et nyhedsbrev, skulle der have været et afmeld link.

Redigeret af lunddal - 24-August-2015 kl. 14:25
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu