recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Setup af LG 55uf695v
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Setup af LG 55uf695v

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
emjay6 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér emjay6 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Setup af LG 55uf695v
    Sendt: 27-August-2015 kl. 23:42
Hej.

Jeg købte ovenstående tv, da Bilka havde det på bud, for en lille måned siden.
Jeg savner dog lidt hjælp til indstilling af tvet.
Specielt ved bevægelser, hakker billedet, og synes ikke rigtigt, jeg kan indstille det, til at blive bedre.
Nogen der kan hjælpe?

Mvh Michael

Redigeret af emjay6 - 27-August-2015 kl. 23:42
Til top
SpRoX Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 05-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SpRoX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2015 kl. 15:05
Hej Michael

Jeg har købt 49"-modellen, men endnu ikke pakket det ud endnu, så jeg er lidt nysgerrig efter at høre om du har fundet dig til rette med dette tv?

Pana 42PX80 + WMC
Til top
emjay6 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér emjay6 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2015 kl. 16:52
Har ikke haft den store tid til at rode med det. Men er ikke imponeret over evnen til at vise hurtig bevægelse. Hverken via Netflix eller via kanel tv. Om det kan indstilles bedre har jeg ikke fået undersøgt endnu.

Bor du i nærheden af 9400 er du velkommen til at kigge forbi...
Til top
SpRoX Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 05-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SpRoX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2015 kl. 14:27
Tak buddet emjay! Jeg bor dog i Odense, så det er lidt lang vej at køre for det... :-)

Jeg regner med tage chance og pakke det ud i dag.
Pana 42PX80 + WMC
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu