recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVD problemer efter installering af Smart TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVD problemer efter installering af Smart TV

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
goldenplay Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-September-2015
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér goldenplay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2015 kl. 20:16
Hej,

Mange tak for svarene. 

- Jeg har prøvet med et helt nyt scart stik
- Måske er pixelering ikke det rigtige ord. En linje (f.eks. omridset af en krop) ser ud som en masse små hakker frem for en kontinuerlig linje. Farverne er vist også lidt forringet
- Jeg har nu fået Stofa til at komme og kigge på det og hvis ikke de løser det så ryger Stofa boxen rigtig nok ud. Selv hvis DVD afspilleren er i stykker vil jeg hellere investere i en harddisk optager plus afspiller end smart tv.

Tak alle sammen for jeres input!
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2015 kl. 20:24

Med Stofa kassen fjernet, er der så problemer.? Hvis det er tilfældetdet, så kan det ikke være der problemet er.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu