recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - '7 blinks of death'på Panasonic VT30
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

'7 blinks of death'på Panasonic VT30

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2015 kl. 10:12
Nu har de lige skrevet fra Elektronik Centeret, at mit TV bliver fixet (defekt SC-board) og det er klar til levering efter reparation. Ganske hurtig behandlingstid fra deres side (4 arbejdsdage). 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2015 kl. 15:20
Oprindeligt skrevet af sbndk sbndk skrev:

Nu har de lige skrevet fra Elektronik Centeret, at mit TV bliver fixet (defekt SC-board) og det er klar til levering efter reparation. Ganske hurtig behandlingstid fra deres side (4 arbejdsdage). 

Og alle er glade.. Du fik/får dit TV igen, virkende Wink
Ikke nok med det, der er fornyet 2 års reklamationsret på SC boardet. (Hænder i vejret). Det kan så godt være at resten af TVét ikke holder så lang tid. Men det er en anden sag LOL
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2015 kl. 20:15
Ja, jeg er ikke utilfreds - især ikke fordi det her et lækkert billede og der nu er to års garanti på det board (og så skal resten bare holde også!) :D
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2015 kl. 22:11
Bare lige for at knytte en kommentar til dit vt30 og forsikring:). Uanset, bør ens forsikring som minimum høre på sin kunde. Jeg har lige haft en case med mit vt30, hvor de bad mig tage kontakt til hvilken solvents forhandler ift tilsvarende. Hifiklubben sagde et tv til ca 5000kr, mens elgiganten sagde panasonic cx725. Jeg sendte det til dem og de erstattede ud fra cx725. Jeg havde haft en snak med dem om at jeg var ligeglad med features mm, men at et tilsvarende for mig afhang udelukkende af billedkvalitet (hvorfor vt30 blev valgt i sin tid også), samt 3D.
De godtog cx725 som svarende og smed penge på min konto samme formiddag.

Bare lige for at sige, at du ikke skal tage et hvilket solvents bud som tilsvarende. Er dog selv overrasket over forskellen jeg oplevede ift anbefalinger
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2015 kl. 22:24
@Bromberg5

Du har en rigtig god forsikring. Må man have lov at spørge hvilken?
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2015 kl. 22:33
Ja da:). Det var if. Det er første gang jeg har haft brug for dem, men mine forældre haft haft brug for dem en håndfuld gange. Samme procedure.
Jeg kunne endda ikke finde min kvittering, så min erstatning blev udbetalt uden kvittering for alder og pris. Jeg fik også muligheden for at få et prisoverslag på skadens omfang, hvis jeg ville beholde tv'et. Men at der så ville være en øvre grænse for hvormeget det måtte koste ift totalskade. Alt sammen over en telefon samtale og bum så var erstatningen på plads.
Lækkert der faktisk findes selskaber stadig med tillid til deres kunder. Fik iøvrigt samtidigt lavet min forstærker på forsikringen, hvor de også via telefonisk samtale overførte beløbet fra regningen. Før jeg fik den endda:)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu