recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af 9731D - senere?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af 9731D - senere?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
0542 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Direkte link til dette indlæg Emne: Fælleskøb af 9731D - senere?
    Sendt: 14-August-2006 kl. 13:09

Hej allesammen!

Nå - så er jeg ved at være klar til at smide penge ud af vinduet. Jeg startede med at falde for Alfaview's smarte ord og billeder, men efterhånden er budgettet godt nok bare steget og steget (ca. fordoblet).

 

Jeg er nu kommet frem til at mit nye tv skal være et Philips 37PF9731D (selvfølgelig via fælleskøb).

 

Mit "Problem" er bare at jeg først skal bruge det nye tv medio november - kan man godt regne med at der er fælleskøb frem til da (og endnu bedre - bare prisen dog falder...). Kan man forvente at kunne der kommer et fælleskøb da?

 

Mvh

Anders

Til top
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2006 kl. 13:50

Well da fælleskøbet startede op  blev det lanceret som et hurtigt F køb via en god forhandler. Her var det leveringstidspunkt og ikke pris der blev kigget på. Derfor snakkede man om muligheden for et senere F-køb af 37PF9731D, hvor prisen (forhandler) var i fokus.

Det hele blev så kort efter ændret til et normalt fælleskøb, hvor hurtig levering, god forhandler og fornuftig pris var i fokus. Taget i betragtning af antalet af købere i dette fælleskøb, så tror jeg ikke du skal sætte næsen op efter et nyt F-køb på samme produkt.

Men man skal aldrig sige aldrig. Efterspørgelse diktere

Til top
0542 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2006 kl. 14:09
Hmm.. det vil at jeg bare skal falde til patten og hoppe med på vognen nu, hvis jeg ikke vil ende med at skulle betale omkring 30k for det til november? 
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2006 kl. 14:17

Oprindeligt skrevet af 0542 0542 skrev:

Hmm.. det vil at jeg bare skal falde til patten og hoppe med på vognen nu, hvis jeg ikke vil ende med at skulle betale omkring 30k for det til november? 

Prisen til November er næppe 30k

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
0542 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2006 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af 0542 0542 skrev:

Hmm.. det vil at jeg bare skal falde til patten og hoppe med på vognen nu, hvis jeg ikke vil ende med at skulle betale omkring 30k for det til november? 

Prisen til November er næppe 30k

  /Lars

Næhh... ikke når Tape Connections sælger det til 28k nu - men så er det GYLDNE og fuldstændig umulige spørgsmål: Mon det er under 25K til november???

 

Nå - løsningen må være at HÅBE på at der kommer et fælleskøb mere inden november og så ellers bare håbe på at prisen bare RASLER nedaf...

 

 



Redigeret af 0542 - 14-August-2006 kl. 14:31
Til top
hbjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Februar-2004
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 248
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2006 kl. 14:33

Jeg tror jeg kan gætte den præcise dato i November hvor dit behov for skærmen bliver aktuelt: 17/10!

Mon ikke også vi skal have startet et fælleskøb på PS3 en gang i Oktober. Vi kan vel fint forsvare en PS3's relevans i dette forum. Det bliver vel den billigste afspiller med HD content.

/Henrik



Redigeret af hbjensen - 14-August-2006 kl. 14:34
Til top
0542 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2006 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af hbjensen hbjensen skrev:

Jeg tror jeg kan gætte den præcise dato i November hvor dit behov for skærmen bliver aktuelt: 17/10!

 

Ikke forstået...

Til top
hbjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Februar-2004
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 248
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2006 kl. 16:05
Oprindeligt skrevet af 0542 0542 skrev:

Oprindeligt skrevet af hbjensen hbjensen skrev:

Jeg tror jeg kan gætte den præcise dato i November hvor dit behov for skærmen bliver aktuelt: 17/10!

 

Ikke forstået...

Jeg var overbevist om at det var i anledning af Playstation 3 release (17/10) at du skulle bruge et HD TV.

Til top
0542 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2006 kl. 16:31
Oprindeligt skrevet af hbjensen hbjensen skrev:

Oprindeligt skrevet af 0542 0542 skrev:

Oprindeligt skrevet af hbjensen hbjensen skrev:

Jeg tror jeg kan gætte den præcise dato i November hvor dit behov for skærmen bliver aktuelt: 17/10!

 

Ikke forstået...

Jeg var overbevist om at det var i anledning af Playstation 3 release (17/10) at du skulle bruge et HD TV.

 

Ahhh... nej, det har ikke noget med det at gøre.

 

Er ved at bygge hus og det står færdig den 15. november, så derfor den "sene" levering...

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu