recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan nogle genopladelige batterier anbefales
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan nogle genopladelige batterier anbefales

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2015 kl. 13:10
tak for svaret. jeg ser om jeg ikke kan finde en forhandler, der også har en quickcharger til. 
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 06:11
Som nævnt tidligere, så er batteribyen.dk noget jeg varmt kan anbefale.
De ligger i den fhv. billige ende, de har et stort udvalg af lutter kvalitets varer bl.a. eneloop
- og så er service og support i højsædet (andre netbutikker kunne lære en hel del af dem).
Ska' lige nævnes at jeg ingen tilknytning har til firmaet. Men er bare en glad og tilfreds kunde. 


Redigeret af Roland - 30-December-2015 kl. 06:33
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 10:13
Må erkende, at jeg med stor succes har benyttet mig af Lidls Tronic "pre-charged" batterier. Det er ikke mærkevarer, men jeg synes, at de gør arbejdet rigtigt godt og så er de ret billige. Det er ikke andet end et par uger siden, at jeg købte 8 stk. AAA batterier til 60 kroner.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 12:40
Jeg har også god erfaring med Lidl's batterier. De er også precharged...

M.v.h.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Som nævnt tidligere, så er batteribyen.dk noget jeg varmt kan anbefale.
De ligger i den fhv. billige ende, de har et stort udvalg af lutter kvalitets varer bl.a. eneloop
- og så er service og support i højsædet (andre netbutikker kunne lære en hel del af dem).
Ska' lige nævnes at jeg ingen tilknytning har til firmaet. Men er bare en glad og tilfreds kunde. 

Jeg er også tilfreds med Batteribyen. Altid hurtig og gratis levering. 
Nu er jeg holdt på med at kigge andre steder, og går først ind dér, for at se om de har det.

Venlig hilsen
KB
Til top
Mani Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Marts-2016
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2016 kl. 10:20
GP batterierne jeg plejer at købe holder vildt godt.
Køb dem og smid i og en oplader til dem

Køb her evt. - det billigeste sted jeg har fundet med GP
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2016 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af Mani Mani skrev:

GP batterierne jeg plejer at købe holder vildt godt.
Køb dem og smid i og en oplader til dem

Køb her evt. - det billigeste sted jeg har fundet med GP

Det er en 2 måneder gammel tråd du har vækket Ouch


Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu