recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OLED fra POWER
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OLED fra POWER

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Status: Offline
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2015 kl. 22:34
Oprindeligt skrevet af aeblemanden aeblemanden skrev:

Power bruger ufine salgs metoder, vil købe oled, men sælger vil kun sælge med kalibrerings pakke som koster 700 kr ekstra, dem uden var udsolgt.dagen efter står der flere pakker på pallen, alle "kalibreret".


Jeg havde en snak med sælgeren inden jeg købte - det lød som om de var kalibreret med rigtigt målegrej. De 700 ekstra inkluderede også et hdmi-kabel og noget andet jeg ikke skulle bruge - uden det kom jeg ned på ialt 10.400.

Selvom det er "sidste års model", synes jeg stadig jeg gjorde et godt køb. Wow for et billede, sort er SORT, og betragtningsvinklerne er suveræne. Det slår mit gamle LED LG LW980W med mange længder.

Nu har jeg lidt mere "ro på", og kan bedre vente med 4K OLED til Panasonic kommer lidt ned i pris.
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
aeblemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-September-2015
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aeblemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 18:34
Jeg fik så købt tv'et til 9999, de havde "overset" at der stod et uden kalibrering på lageret. Fastholder stadig at det er ufint at skilte med et pris på 9999, når man reelt kun vil sælge dem til 700 kr ekstra.

Kigger man på deres tilbudsavis så er der stadig ikke kommet et "udsolgt" tekst på OLED skærmen.

http://nozebra.ipapercms.dk/tilbud/POWER/Current/4115/

sidst checket 18:29 11/10.

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af aeblemanden aeblemanden skrev:

  Kigger man på deres tilbudsavis så er der stadig ikke kommet et "udsolgt" tekst på OLED skærmen.


Hej.

Jeg købte en Intel Compute stick tirsdag kl 19. Sælgeren tilbød mig en pakke med En Intel Compute stik + Et keybord + Et års Norton til 600 kroner mere end hvad en Intel Compute Stick kostede alene. Da jeg svarede nej tak, tog han en Intel compute Stick fra den hylde ved siden af pakkeløsningen. Så jeg kunne stadig købe det annoncerede tilbud 4 forretnings dage after åbningen.

Da Power åbnede i Glostrup stod jeg i kø 4 timer for at købe en iphone 5C til min søster. Her tilbød sælgeren en tillægspakke bestående at et cover og et formonteret panzerglas til totalt 212 kr ekstra. Det sagde jeg ja tak til.

Jeg tror at vi skal lære af, at POWER i Herlev solgte åbninges tilbudene i op til 8 dage, eller så længe de havde varer på lager.
Men at den opdaterede åbningsavis indeholder det totale antal de har sat til salg. Både alene, og som del af pakker.

Men det syntes jeg heller ikke er så dårligt. Men vi skal bare finde ud af hvordan det fungerer.

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 11-Oktober-2015 kl. 19:57
Til top
Bergur Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Februar-2008
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bergur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 18:23
Jeg endte med at købe det :) 
Tusind tak for hjælpen!
Til top
steen5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark Randers
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steen5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 18:29
Tillykke. Håber det bliver godt
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu