recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 12k til tv, er lidt faret vild
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

12k til tv, er lidt faret vild

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 37 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2013
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 12:26
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Billedet på et TV er da det vigtigste, alt andet gøj kommer længere nede af ønskelisten


Selvfølgelig er det da det, det betyder ikke noget at man bruger masser af ventetid hver gang man skal bruge tvet, eks. EPG, starte apps op o.s.v bare billedet er godt. Dead
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 13:07
Oprindeligt skrevet af Jan2013 Jan2013 skrev:


Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Billedet på et TV er da det vigtigste, alt andet gøj kommer længere nede af ønskelisten


Selvfølgelig er det da det, det betyder ikke noget at man bruger masser af ventetid hver gang man skal bruge tvet, eks. EPG, starte apps op o.s.v bare billedet er godt. Dead


Jeg forstår ikke dine indlæg, da ovenstående netop er min pointe - at godt billede er ikke alt, når man går amok over den langsomme betjening.

M.v.h.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 13:18
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Jan2013 Jan2013 skrev:


Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Billedet på et TV er da det vigtigste, alt andet gøj kommer længere nede af ønskelisten


Selvfølgelig er det da det, det betyder ikke noget at man bruger masser af ventetid hver gang man skal bruge tvet, eks. EPG, starte apps op o.s.v bare billedet er godt. Dead


Jeg forstår ikke dine indlæg, da ovenstående netop er min pointe - at godt billede er ikke alt, når man går amok over den langsomme betjening.

M.v.h.

Derfor er et af mine tilbagevendende temaer - gå ud i verden og prøv TV´erne af før et købSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 16:28
Ja, afprøv apparatet i et par uger og aflever det igen, hvis man ikke er tilfreds.
Det er heldigvis muligt. 
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 09:30
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

  Panasonic CX700 - kender intet til det tv, andet jeg har set menu´erne ligner noget fra start 2000. 


Hej.

Jeg ved ikke hvad for en Panasonic CX700 du skriver om. Den 2015 model jeg har set kører Firefox OS.

Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

nu er problemet der også at hverken CX700 eller X850 har en smart platform der kan bruges til noget, da de ikke har de nyeste applikationer, og selv dem der er Android har ikke bare adgang til "generelle" android Apps (HVORFOR ikke)...


Problemet med manglende applikationer er, at fabrikanterne har valgt forskellige smart TV platforme.
Jeg tror ikke at ret mange af de danske streaming tjenester vil udvikle Apps til alle de forskellige systemer.
Løsningen må være at sætte en smart TV boks eller en Intel Compute Stick der kører Windows til HDMI porten.

Hvis du gerne vil have alle normale Android Apps på dit tv, skal du vide at mange Apps,
vil bleve vist i deres lille mobil opløsning på din store TV skærm.
Men hvis du skulle ønske alle Android Apps på dit tv, findes der en Custom Rom LolliRock til Nexus Player:

http://forum.xda-developers.com/nexus-player/orig-development/rom-t2982801

Hilsen Carsten.
 

Er de fleste Android telefoner ikke efterhånden 1080p eller der over? Men det er vel det de prøver at løse, ved indførelsen af Android tv med dedikerede apps. Så applikationerne bliver mere tv venligt.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 10:57
Oprindeligt skrevet af -claus- -claus- skrev:

 Så applikationerne bliver mere tv venligte


Hej.

En af de store forskelle er også, at Android mobile apps er lavet til touch betjening, som ikke findes på vores TV.

Hilsen Carsten.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 11:04
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:


Oprindeligt skrevet af -claus- -claus- skrev:

 Så applikationerne bliver mere tv venligte


Hej.

En af de store forskelle er også, at Android mobile apps er lavet til touch betjening, som ikke findes på vores TV.

Hilsen Carsten.


Kan meget let løses med en touch-Remote til TV'et.

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu