recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forskellige versioner af PS4 (1100 vs 1200)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forskellige versioner af PS4 (1100 vs 1200)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Helmuth Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Maj-2008
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Helmuth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forskellige versioner af PS4 (1100 vs 1200)
    Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 09:27
Jeg påtænker at købe en af de nye 1TB-PS4'ere.
Efter lidt søgning på nettet, falder jeg over en artikel der gør opmærksom på, at der er kommet en opgraderet model kaldet CUH-1200-serien, hvor den "gamle" hed CUH-1100.

Link til artikel >>>Klik HÉR

The CUH-1200 hardware update is the most significant upgrades to the console yet, as it allows a reduction in power consumption, overheating, and noise. There is also a 10% reduction in weight,

Nu hvor der er kommet en opgradering, vil jeg seføli helst ha' den, men netop denne modelangivelse fremgår ikke når man kigger specs i de forskellige webshops.

Har nogen af Jer mere information om dette, herunder om der i DK findes en 1TB-udgave i version CUH-1200?
Til top
SYS288 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Oktober-2015
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SYS288 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 13:41
Jeg har netop købt en PS4 1TB, og på kassen står der CUH-1216B.
Har dog ingen anelse om det er den nye, men det håber jeg da Wink
Til top
Fresh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-April-2012
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fresh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 19:57
Den nye CUH-1200 model kan kendes på hele konsollen har en matsort overflade. CUH-1100 har blanksort overflade omkring disc drevet.

Mig bekendt var alle de nye 1TB at CUH-1100 modellen, men den "nyhed" er heller ikke ny længere.

Jeg købte min CUH-1200 i Fona for 3 uger siden som bundlen med 2x contollere. Coolshop's kundeservice kunne dengang ikke oplyse mig om de havde den ene eller anden, og de virkede heller ikke interesserede i at finde ud af det til mig..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu