recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer PDP-LX5090
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer PDP-LX5090

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 12:30
Så tyder det på at TV'et ikke er ok. Prøv at kontakte sælger.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 13:29
tænker lige om der er lyssensor tilsluttet om det er den som giver bøvlet, den kan jo korrigere lysstyrken afhængig af lysforholdet i stuen hvis den er tilsluttet og slået til.

Redigeret af rhsin - 16-Oktober-2015 kl. 13:30
Mvh

René
Til top
mortentony Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-September-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortentony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 14:18
Der er lys sensor i. Hvordan slår jeg den fra ?
Til top
mortentony Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-September-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortentony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 14:27
Jeg fandt ud af det og det var pga lyssensoren. Tusind tak for jeres hjælp, det er rart at se at der er andre der stadig har Pioneer tv :-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu