recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo TX-NR646 eller?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo TX-NR646 eller?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2015 kl. 17:28
hvad siger i ville det måske være bedre at købe denne her og få de 1120 kr tilbage for min NR616  ?

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarkere/TXNR646BK/onkyo-7-2-receiver-tx-nr646-sort?scid=PRICECOMP_PRICERUNNERDK#tab-specs



Redigeret af Swingking - 06-November-2015 kl. 17:29
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2015 kl. 19:29
Gider du at bøvle med Onkyo igen?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2015 kl. 19:43
Oprindeligt skrevet af Swingking Swingking skrev:




hvad siger i ville det måske være bedre at købe denne her og få de 1120 kr tilbage for min NR616  ?

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarkere/TXNR646BK/onkyo-7-2-receiver-tx-nr646-sort?scid=PRICECOMP_PRICERUNNERDK#tab-specs




Så du overvejer seriøst at få en ny ONKYO, efter de gennem de seneste 6-7 generationer har haft HDMI-board problemer?
Hvad ned at få den rep'et, og så sætte den til salg på dba? Jeg tror at du kan få mindst de 1150,- for den dér...

M.v.h.
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2015 kl. 20:05
Ja det er også det som jeg vil gøre nu efter jeg har tænkt lidt på det nu...
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
rainboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Maj-2010
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rainboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2015 kl. 22:39
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Swingking Swingking skrev:

Super min er en model 2012 mon det er samme service ?


Tjek det selv! Gå ind på nedenstående link, og indtast fejl og serienummer, så får du svar med det samme!

https://repair.onkyousa.com/eu/003_2012_eu.php?country=DNK&lang=en_GB

M.v.h.


Jeg har en Onkyo 608, som ikke ser ud til at være dækket på nogen måde. Kan det virkelig passe ?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2015 kl. 22:57
Oprindeligt skrevet af rainboy rainboy skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Swingking Swingking skrev:

Super min er en model 2012 mon det er samme service ?


Tjek det selv! Gå ind på nedenstående link, og indtast fejl og serienummer, så får du svar med det samme!

https://repair.onkyousa.com/eu/003_2012_eu.php?country=DNK&lang=en_GB

M.v.h.


Jeg har en Onkyo 608, som ikke ser ud til at være dækket på nogen måde. Kan det virkelig passe ?

Det kan komme an på, hvad du svarer under fejl. Flere har prøvet at krydse af med HDMI-fejl. Så er de ikke dækket, men vælger de at der er fejl med lyden, så er de pludselig dækket.

M.v.h.
Til top
rainboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Maj-2010
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rainboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2015 kl. 23:59
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af rainboy rainboy skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Swingking Swingking skrev:

Super min er en model 2012 mon det er samme service ?


Tjek det selv! Gå ind på nedenstående link, og indtast fejl og serienummer, så får du svar med det samme!

https://repair.onkyousa.com/eu/003_2012_eu.php?country=DNK&lang=en_GB

M.v.h.


Jeg har en Onkyo 608, som ikke ser ud til at være dækket på nogen måde. Kan det virkelig passe ?

Det kan komme an på, hvad du svarer under fejl. Flere har prøvet at krydse af med HDMI-fejl. Så er de ikke dækket, men vælger de at der er fejl med lyden, så er de pludselig dækket.

M.v.h.


Jeg har prøvet alle muligheder Smile
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 09:35
så er rep bestilt til den, de sender kasse og retur label så det er super.... 

kunne læse at det er kun selve receiveren, de skal have ikke andet.


Redigeret af Swingking - 07-November-2015 kl. 09:38
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
HomeTheater Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomeTheater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 11:14
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 12:10
Link virker ikke
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 12:36
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 15:15
Yepp har læst det, og skal i hverfal aldrig mere have en Onkyo forstærker dårlig byggekvalitet generelt...Kan kun råde andre det samme...
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu