recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - beovision 10 og cromecast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

beovision 10 og cromecast

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
newzero Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér newzero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: beovision 10 og cromecast
    Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 03:05

Kan man ikke bruge USB stikket på beovision 10 til sin cromecast ?
Jeg kan godt få forbindelse og sætte Cromecasten op, men filmen jeg vil se falder ud.
Giver USB stikket ikke strøm nok ?
Bruger den nye Cromecast MKII mindre power, og vil beovision 10 kunne trække cromecasten uden strømforsøgningen ?

Mvh

NZ
Med Venlig Hilsen.

NewZero.


Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 09:29

Jeg vil da mene at det skulle være tilstrækkeligt med forsyning fra USB porten, bruger selv CC på en USB uden problemer.
CC kræver 5V 0,5A, det bør være i alle tilslutninger.
Mon ikke udfald skyldes Netforbindelsen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
newzero Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér newzero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 09:47
Jeg har Fiber
En 50/50
Med Venlig Hilsen.

NewZero.


Til top
newzero Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér newzero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 09:51
Men måske den nye CC bruger mindre ?
Jeg har en af de gamle der kom frem
Sætter jeg Net adapteren i 220V stikket er der ikke problemer, --ud over de irreterende ledninger
Med Venlig Hilsen.

NewZero.


Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 09:51

Hvis signalet er svagt, så er det lige meget med hastighed.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
newzero Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér newzero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 09:54
Mener du Down & Upload ?
Den viser trådløs 65/48
Med Venlig Hilsen.

NewZero.


Til top
newzero Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér newzero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 09:56
Og der er en BV 10 ? Da USB vist er tiltænkt service update..BV 11 har 2 USB en til service og en til bl.a extern HD
Med Venlig Hilsen.

NewZero.


Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 10:00
Oprindeligt skrevet af newzero newzero skrev:

Men måske den nye CC bruger mindre ?
Jeg har en af de gamle der kom frem
Sætter jeg Net adapteren i 220V stikket er der ikke problemer, --ud over de irreterende ledninger
Min erfaring med CC og WiFi er ikke god, så bare en anderledes USB kabelføring kan give forskel i overførsel.  Confused
Har du prøvet at montere med det lille HDMI kabel, om det giver forskel?

Desværre er der  jo ikke mulighed for kablet netforbindelse.

Mvh. JørgenT
Til top
newzero Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér newzero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 10:08
God ide Jørgen
Mit er 5 M og rullet sammen.
Det giver jo et magnetfelt og støj
Det vil jeg forsøge
Mit Samsung  serie 8 her ingen problemer
Med Venlig Hilsen.

NewZero.


Til top
nicolai.kolding Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Februar-2019
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nicolai.kolding Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2019 kl. 07:27
Jeg har samme udfordring med min CC og beovision 10. Der er ikke nok power i usb porten. Nogen der har forslag til en alternativ løsning hvor CC bliver tændt sammen med tv'et?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2019 kl. 08:50
Oprindeligt skrevet af nicolai.kolding nicolai.kolding skrev:

Jeg har samme udfordring med min CC og beovision 10. Der er ikke nok power i usb porten. Nogen der har forslag til en alternativ løsning hvor CC bliver tændt sammen med tv'et?
USB strømspareskinne:
styret af TV's USB (hvis det ellers tænder/slukker med TV?)
Mvh. JørgenT
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2019 kl. 20:07
USB porten i bv10, kan kun bruges til at opdater DVB-hd modulet og intet andet. Der er ikke nok strøm i stikket.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu