recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer/indstilling af Panasonic TX-40CX725
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer/indstilling af Panasonic TX-40CX725

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 20:15
Jeg har altså også haft den følelse, på et tidligere tv. Der var problemet, at det ikke var indstillet helt rigtigt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 20:19

Motion judder er noget der kommer fra den framerate der er optaget i og der gengives med en anden, så derfor er det ikke på en TV udsendelse.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 20:25
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Motion judder er noget der kommer fra den framerate der er optaget i og der gengives med en anden, så derfor er det ikke på en TV udsendelse.


Okay

Tænker alligevel at sådan et avanceret tv med dets uendelige indstillinger måske prøver at kompensere for en urolig kameramand således at det nærmest bliver forværret?
Til top
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 20:27
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har altså også haft den følelse, på et tidligere tv. Der var problemet, at det ikke var indstillet helt rigtigt.


SpændendeConfused

Kan du evt. huske hvad du gjorde for at afhjælpe problemet?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 20:44
Oprindeligt skrevet af buenso80 buenso80 skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har altså også haft den følelse, på et tidligere tv. Der var problemet, at det ikke var indstillet helt rigtigt.


SpændendeConfused

Kan du evt. huske hvad du gjorde for at afhjælpe problemet?
Der havde jeg en prof på, for at få det helt i top. Men så blev det også bare godt.Big smile Men dyrt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 20:51
Geek Det bliver nogle kedelige julegaver børnene får i år....
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 21:28
IFC skal sættes til "Minimum" - ikke til "Fra".
Under -> "Billede" -> "Skærmindstillinger", hvordan står "Film-Kadance"? Min står til "Til" (Pana 640), måske kan du prøve med fra.

M.v.h.
Til top
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 21:52
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

IFC skal sættes til "Minimum" - ikke til "Fra".
Under -> "Billede" -> "Skærmindstillinger", hvordan står "Film-Kadance"? Min står til "Til" (Pana 640), måske kan du prøve med fra.

M.v.h.


Tak for input

Jeg sad netop og rodede lidt med IFC som stod til "fra" . Da jeg satte den til "middel" blev billedet mere mærkeligt.
   Nu har jeg sat den til "minimum" som du siger, og det er faktisk som om at kameraet er mere roligt nu.
Eller også er jeg bare virkelig søvnigSleepy
Mht. Film-Kadance er den gråtonet og står allerede som værende "fra"
Til top
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2015 kl. 17:15
Tak for alle jeres indlæg. Jeg er blevet ret glad for tv´et, og har erfaret at det "underlige" billede skyldes min egen overfokusering på dette . Dog syntes jeg, at lys og farver kræver noget finjustering, så hvis nogen ligger inde med kalibreringsindstillinger for denne kantbelyste 40" model, må i meget gerne sende mig en pm. På forhånd tak

Redigeret af buenso80 - 01-November-2015 kl. 17:21
Til top
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2015 kl. 17:20
Eller poste indstillingerne her, således at andre ejere også kan få gavn af demWink


Redigeret af buenso80 - 01-November-2015 kl. 17:23
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu