recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen konfiguration til Bose Soundlink Air
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen konfiguration til Bose Soundlink Air

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen konfiguration til Bose Soundlink Air
    Sendt: 04-November-2015 kl. 17:07
Jeg skiftede router for en rum tid siden, efterfølgende fandt jeg ud af at min Bose SoundLink Air ikke spillede mere, ikke nogen overraskelse tænkte jeg, den skal bare omkonfigureres til det nye netværk, det havde jeg gjort før. Men den vil ikke rigtig mere, når jeg starter konfigurationsprogrammet går det fint indtil den skal lede efter et netværk, så skriver den "der er opstået en fejl, fjern USB stik, power stik, tilslut derefter power igen og start konfigurationsprogrammet". men det hjælper nada. Jeg kan heller ikke tilgå den manuelt på Bose enhedend egen netværk, wifi ikonet lyser godt nok orange når jeg holder reset knappen nede men der bliver ikke skabt et netværk. Jeg har så snakket med bose og de kunne ikke hjælpe, men tilbød at jeg kunne få lov at købe en touch 20 med 33% rabat hvis jeg sendte min gamle enhed ind, det har jeg dog ikke umiddelbart lyst til, den dækkede fint mine behov, nogen gode ideer til problemløsning ?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu