recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PVR på Sony KD-49X8309C
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PVR på Sony KD-49X8309C

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Laksepote Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-September-2005
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Laksepote Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PVR på Sony KD-49X8309C
    Sendt: 29-November-2015 kl. 00:25
Jeg er ved at sætte et Sony tv op, men kan ikke få det til at virke med en ekstern HDD. TV'et kan sagtens læse filer som ligger på disken, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at sætte PVR funktionen op. Burde tv'et ikke genkende disken når jeg tilslutter, og selv gå i gang med at formattere? Kan ikke finde noget i menuen om PVR! Disken er tilsluttet i port 1, som også hedder HDD.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 06:05
Sony har ikke aktiveret PVR-funktionen endnu, på dette års modeller! Det skulle allerede være sket, via firmware opdatering, men det er det så ikke. Og Sony kan ikke sige noget om, hvornår det sker. Man kan frygte at der enten kommer til at gå lang tid, eller at det slet ikke sker.

Hvis du i forbindelse med købet gjorde sælger opmærksom på, at TV'et bl.a. blev købt, fordi du ville benytte PVR-funktionaliteten, eller sælger fremhævede muligheden for PVR, er der reelt tale om en mangel, og du bør kunne hæve handlen, og få dine penge retur!

Hvor fungerer TV'et i øvrigt? Genstarter det nogle gange af sig selv? "Fryser" TV'et nogle gange? Tager det nogle gange laaaaang tid, at gå fra en funktion, til en anden, f.eks. ind/ud af TV-guiden?
Til top
Laksepote Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-September-2005
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Laksepote Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 10:13
Tak for info. Det kan godt undre at Sony ikke nævner noget om dette på sin hjemmeside. Må sige at det minder om falsk varebetegnelse, når en så basal funktion alligevel ikke er til stede. Jeg talte ikke med sælger om funktionen, men det var et krav for mig, at der var mulighed for PVR samt at tv'et havde dobbelt tuner. Bortset fra det, fungerer tv'et fint. ikke noget frys eller langsom opstart. Tager dog nok alligevel en tur ud til Sony Center og hører hvad de kan gøre ved det. 
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 11:02
Hvad med clouding eller ujævn baggrundsbelysning?
Er lyden god eller dårlig?
Har tænkt på at købe denne fladskærm
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu