recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V(/S): ASUS GTX 970 Turbo OC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V(/S): ASUS GTX 970 Turbo OC

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V(/S): ASUS GTX 970 Turbo OC
    Sendt: 06-December-2015 kl. 17:47
Jeg har et ASUS GTX 970 Turbo OC grafikkort, som jeg overvejer at sælge. Kortet er spritnyt, har aldrig været pakket op og kassen er af samme årsag uåbnet. Der er desuden fuld garanti på kortet. Kortet kan ikke returneres pga. en teknisk detalje, som dog intet har med selve kortet at gøre.

Hvad ville jeg kunne sælge kortet til? Iflg. Pricerunner.dk er bedste pris på kortet p.t. kr. 2649. Selv forestiller jeg mig noget i stil med kr. 22-2300.

Hvis det ender med et salg (og det er langt fra sikkert), så ville jeg foretrække at sælge det til en i nærområdet. Det gør det hele lidt nemmere i tilfælde af, at der skal gøres brug af garantien.

EDIT: Gjort formuleringen lidt mere klar.


Redigeret af azrael - 07-December-2015 kl. 07:13
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
diskodaddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-December-2014
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér diskodaddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2015 kl. 18:04
Brug dog returretten istedet :)
Til top
diskodaddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-December-2014
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér diskodaddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2015 kl. 18:13
Medmindre det er købt for de 18-1900 de var på tilbud til under Black Friday, så kunne du være en guttermand og lade en anden bruger overtage det for den pris du har givet.. Men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du har givet for kortet :)
Til top
matx2008 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-Juni-2011
Sted: Kbh, Danmark
Status: Offline
Point: 188
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matx2008 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2015 kl. 00:03
Vil gerne give 2000.
Hvor er det købt?
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2015 kl. 07:11
Oprindeligt skrevet af diskodaddy diskodaddy skrev:

Brug dog returretten istedet :)

Kortet kan ikke returneres pga. en teknisk detalje.

Oprindeligt skrevet af matx2008 matx2008 skrev:

Vil gerne give 2000.
Hvor er det købt?

Dit bud er noteret. Jeg vil dog lige gøre opmærksom på, at jeg i første omgang bare lige vil checke stemningen.

Kortet er for øvrigt købt hos SHG/Proshop.


"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu