recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Cloud Services
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Backup af NAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Backup af NAS

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2016 kl. 20:06
Hidrive fra Strato har en app til Synology, som fungerer rigtig fint. Jeg er selv glad for den. Ok hastighed og brugervenlighed.
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2016 kl. 18:32
Tak for jeres input.
Jeg har lige prøvet Amazons tjeneste, Cloud Sync.
Efter kort tid var den gratis plads på 5 Gb brugt.
Derfor loggede jeg på min account for at købe mere plads - og nu kommer forvirrigen.

Jeg kan vælge mellem:

1. Forøge pladsen op til 1000 Gb for £320,00 pr. år
2. Vælge Amazon Prime, som giver ubegrænset plads til fotos + der følger nogle andre services med. Det koster £79,00 pr. år.

Jeg kan altså ikke finde løsningen, hvor jeg har ubegrænset plads og til alle slags filer.

Nogen der kan hjælpe?

Hidrive fra Strato kan jeg ikke finde ud af, hvad koster og hvad mulighederne er?


Redigeret af jjdk - 18-April-2016 kl. 18:33
iPhone 13, OS 15.3
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2016 kl. 22:23
Det er ret underligt......

Hvis man åbner denne side:

https://www.amazon.com/clouddrive/home

så kan man i højre side vælge ubegrænset plads til 59,99$ pr. år. Dette vælger jeg så, og jeg får 5 Gb. Herefter kan jeg opgradere, men kan ikke finde nogen mulighed for ubegrænset plads til  59,99$

Nogen der vil prøve.....
iPhone 13, OS 15.3
Til top
u2pia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2010
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2pia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2016 kl. 14:13
Jeg kan godt ... (er dog ikke nået så langt som at jeg skulle til at betale)

Jeg får vist et skærmbillede som nedenstående:

Start Your Unlimited Everything Free Trial
After your free trial:
  • You will automatically start an annual plan for $59.99/year.
  • You may cancel anytime by visiting Manage Storage and selecting Do Not Renew.
  • You will not be charged until your trial period ends on July 18, 2016.
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2016 kl. 14:39
Hmmm...., det kan jeg ikke finde.
Jeg har lige oprettet et nyt login via https://www.amazon.com/clouddrive/home
Efter login kommer jeg frem til en side med denne URL: https://www.amazon.co.uk/gp/photos/list
Det er et overbliksbillede, hvor jeg i højre top, via en dropdownmenu, vælger "Manage Storage".
Her kan jeg vælge at opgradere de 5 Gb free til max. 1000 Gb for 320£ pr. år.
Alternativt kan jeg vælge Amazon Prime, men det er ikke løsningen, da der ikke kan gemmes alle typer filer.
 
iPhone 13, OS 15.3
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu