recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstærker med mere power
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forstærker med mere power

 Besvar Besvar Side  <1 202122
Forfatter
Besked
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 14:52
Gasolin, skal vi ikke holde os til sandheden. Du bad jo selv om udmeldelse.
    carsten
Til top
Bruger udmeldt 28 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 08-Januar-2016
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 28 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 15:15
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

Gasolin, skal vi ikke holde os til sandheden. Du bad jo selv om udmeldelse.
    carsten

Er det ikke noget nær bedøvende ligegyldigt ?


Hvis ikke engang man må linke til pricerunner, så er hjernen da pist væk og man lider af en eller anden form for; Jeg skal vise dig, skal jeg Dead

Ikke om jeg fatter folk gider bruge tid derhenne - Det er jo komplet umuligt at vide hvornår man ryger ud - Det kan være kort efter du har lavet en tråd om dit anlæg, hvis du har et billed for meget i tråden

Det er jo tydeligt at personen ikke har det godt og afreagerer med sin gøren på hans side.
Til top
Kildemand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-August-2015
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kildemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 15:50
Er det B&O4all i snakker om? Jeg er blevet sparket ud to gange fordi jeg spørger hvorfor der må reklameres med B&O i stride strømme.
Til top
Bruger udmeldt 28 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 08-Januar-2016
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 28 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 16:01
Oprindeligt skrevet af Kildemand Kildemand skrev:

Er det B&O4all i snakker om? Jeg er blevet sparket ud to gange fordi jeg spørger hvorfor der må reklameres med B&O i stride strømme.

Lige præcis LOL
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 16:14
nå men jeg er der ikke mere, har andre sider hvor jeg kan skrive om hifi

Herinde har jeg aldrig rigtig brugt siden til hifi, men denne tråd er da blevet lidt længere end forventet (gør ikke noget).

har haft lidt problem med at blive medlem,blivet slettet på en brugt hifi side på facebook, men den rigtige hifi side på facebook, ja selv hifi4all's til salg side er jeg ikke blevet slettet eller udelukket fra, det samme med whahifi,techpowerup,tomshardware,nerds,stereophile,hifigalleri,linustechtips,
overclockers.net,hol,hwt,tweak,dk,recordere. flatpanels, lydmaskinen og gearslutz. (pluds et par andre jeg ikke kan huske), det kun hifi4all jeg har haft problemer med.

På hif4all's hjemmeside kan man se alle de indlæg man har valgt at få en mail om f.eks dem man har oprettet, tidligste indlæg jeg for mail om hvis nogen skriver i den er fra januar 2009 og først for  ca 1 år siden begyndte jeg at blive udelukket fra forum, første gang kan godt være længere tid siden hvor jeg spurgt om et tv kunne bruges til computeren i tv sektionen, men først her i en perioden på 1 år har jeg været udelukket og blevet medlem igen et par gange.

Forstår heller ikke hvorfor gamle tråde, emner skal være lukket, som om de ikke kan have nogen interesse mere.Her den anden dag blev en af min tråde der er næsten 2 år gammel genåbnet ved at en skrev i den angående hvad der er så specielt ved fibernet (side alle så gerne vil have det).

Det ikke fordi der er noget i vejen med de indlæg som folk skriver, det når ejeren begynder at blande sig, når der kommer for mange links,for mange billeder og hvad det nu ellers kan være i vejen at det går galt.

Der er det bare meget frusterende kun at kunne følge med i en tråd ved at læse den, hvis man faktisk har et spørgmål som kunne være relevant for tråden og som man er interesseret i at få et svar på


Redigeret af gasolin - 19-Januar-2016 kl. 17:09
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2016 kl. 00:37
Nyt fra hifi 4 all:-)
Brugeren Tifo er smidt ud. Han anbefalede en producent. 


Jeg ved jo ikke om det er det, Det indlæg der har fået ham udelukket er muligvis blevet slettet. Det virker til at administratoren har rød tråd i måtten i disse dage. Han burde næsten varsle sine moods, så folk har en chance for at træde varsomt. :-)
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Bruger udmeldt 28 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 08-Januar-2016
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 28 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2016 kl. 01:49
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Nyt fra hifi 4 all:-)
Brugeren Tifo er smidt ud. Han anbefalede en producent. 


Jeg ved jo ikke om det er det, Det indlæg der har fået ham udelukket er muligvis blevet slettet. Det virker til at administratoren har rød tråd i måtten i disse dage. Han burde næsten varsle sine moods, så folk har en chance for at træde varsomt. :-)

Han sletter ALTID hvad årsagen er, så kan ingen se hvor dumt han har båret sig ad.
Det har jo intet med en brugerside at gøre, det er jo mere noget han holder kunstigt i live får at få nogle ekstra lommepenge

Endnu engang må jeg sige at jeg ikke fatter folk gider deltage der.

Senest lukkede han en tråd omkring kabler og det havde intet med ikke at følge regler eller noget andet at gøre..... Det var ganske enkelt fordi fjolset havde trængt sig selv op i en krog som han ikke kunne komme ud af igen.
En bruger fangede ham med den ene ben i kabelkisten og så var der kun en ting at gøre; Lukke tråden LOL

Tråden der nu er lukket hvor han var trængt godt op i et hjørne er i linket herunder - Men indlæggene hvor brugeren fanger Gige med det ene ben i kabelkisten, er selvfølgelig slettet.
Det vidste jeg ville ske så jeg snuppede lige et screenshot (og dem har jeg mange af) Big smile


Screenshot:


Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2016 kl. 09:40
@Thomas C

Det med screenshots er sku' også lidt stalker småskørt agtigt:-) Manden på virkeligt have pisset dig af.

Det kan selvfølgelig være pga underholdningsværdien, Når Gige endnu en gang vikler sig selv så meget ind i en tråd, så hanbliver nødt til at slette og banne sig fri.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Bruger udmeldt 28 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 08-Januar-2016
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 28 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2016 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

@Thomas C

Det med screenshots er sku' også lidt stalker småskørt agtigt:-) Manden på virkeligt have pisset dig af.



Jeg synes bare det er ganske sjovt LOL
Til top
Bruger udmeldt 28 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 08-Januar-2016
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 28 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2016 kl. 16:00
Gasolin.

Her er et bud du dårligt kan sige nej til

NAD 7100 = NAD 2100 effektforstærker = 2 x 70 watt - 330 watt dynamisk

Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2016 kl. 16:28
Oprindeligt skrevet af Thomas...c Thomas...c skrev:

Gasolin.

Her er et bud du dårligt kan sige nej til

NAD 7100 = NAD 2100 effektforstærker = 2 x 70 watt - 330 watt dynamisk


15min siden jeg fik svar fra sælger, den er solgt nu

Købte du den Thomas? 
Til top
Bruger udmeldt 28 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 08-Januar-2016
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 28 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2016 kl. 18:11
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Oprindeligt skrevet af Thomas...c Thomas...c skrev:

Gasolin.

Her er et bud du dårligt kan sige nej til

NAD 7100 = NAD 2100 effektforstærker = 2 x 70 watt - 330 watt dynamisk


15min siden jeg fik svar fra sælger, den er solgt nu

Købte du den Thomas? 

Mig ? Nej nej 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 202122
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu