recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BeoPlay H7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BeoPlay H7

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BJEPSEN.COM Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2011
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BJEPSEN.COM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BeoPlay H7
    Sendt: 25-December-2015 kl. 13:54
Glædelig jul alle sammen

Jeg købte BeoPlay H7 her den anden dag og kan kun sige de spiller skide godt og egentlig perfekte til mit forbrug
men støde på et problem ret hurtigt når jeg for binder med Bluetooth til min iPad Pro så mister jeg forbindelse

eks er på youtube starter en video ingen problem men skifter til en anden video starter op normalt men efter 1-3 sek går den på pause på grund af den har mistet forbindelse det samme når jeg lytter til musik på iPad Pro

Håber der er en der kan forklare

MVH
BJepsen
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
Til top
jimmi1311 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2006
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi1311 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2015 kl. 19:14
jeg læste på et tidspunkt en anmeldelse af enten H7 eller H8 og der blev det nævnt at der var problemer med BT forbindelsen. De fik derfor tilsendt et nyt sæt hvorefter problemet var løst.

så jeg ville få dem byttet til et par nye og se om det så ikke bare spiller.
Til top
BJEPSEN.COM Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2011
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BJEPSEN.COM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 17:38
Tak for svar

Jeg fandt problemet havde et trådløst BT tastatur stående tæt på min iPad da jeg slukkede den prøvede jeg for sidste gang og har ikke haft nogen problemer siden
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu