recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 24" tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

24" tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jaffij Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Maj-2007
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jaffij Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 24" tv
    Sendt: 26-December-2015 kl. 14:09
Jeg har brug for noget hjælp. Jeg har fået et 24" led tv fra lg (24mt47). Men der er ekstern strøm forsyning med. Det skal sidde et sted hvor der i dag ikke er plads til dette, da da strøm kommer "direkte" fra væggen og der ikke plads til at strømforsyningen sidder vinkelret i. Derfor leder jeg enten efter et tv med intern strømforsyning eller en løsning med noget bananstik eller lignende som man sætte på ledningerne i væggen som kan gå på strømforsyningen og den så kan sidde flat bagpå tv'et?. Nogle forslag til løsning ?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2015 kl. 14:33
Du bruger bare en forlængerledning med han og hun stik. Ikke en god ide at bruge noget med bananstik.
Til top
jaffij Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Maj-2007
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jaffij Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2015 kl. 16:37
Tak. Jeg har fundet en flad hun del jeg kan bruge :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu