recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viaplay kvalitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viaplay kvalitet

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2016 kl. 16:50
Billedekvaliteten på Viaplay, er ganske ok. Jeg bruger selv ATV 3 & 4.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2016 kl. 18:31
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Billedekvaliteten på Viaplay, er ganske ok. Jeg bruger selv ATV 3 & 4.

Tak flemming jeg har da også besluttet at det skal prøves.
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2016 kl. 18:33
Men du kan vel ikke se forskel i billedkvaliteten imellem ATV3/4 ?
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2016 kl. 19:01
Nej, det kører ens på de 2 maskiner. Det kører rigtig godt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 10:38
Det jeg har set til Viaplay har været ret dårligt. På en mindre skærm er det nok til at holde ud, men jeg har så også kun en projektor (100") og der er det ikke godt nok, i modsætning til HBO og Netflix. 

Men det koster jo ikke noget at prøve, så kan du selv vurdere det. 
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 11:00
Jeg må indrømme jeg har haft Viaplay i lang tid, og er lige nu på den store STOFA pakke, mest pga. det pludselig kun var 2 licenser af gangen man kunne være på med.

Viaplay for mig, havde rigtig fin billede kvalitet, så længe det kørte den fulde "HD" opløsning, så en del fodbold, både på 40-55" tv og har også set noget sport på min 100" projektor, det er ikke noget der skræmmer mig

der er pixelering, men udbudet for mig på den store viaplay pakke var det jeg havde brug for, grunden til skiftet er som sagt at jeg i det hus jeg er flyttet ind i , har antenne i alle værelser + jeg var træt af at Viaplay ikke havde alle kampe, ikke live, da meget kørte på kanal 6/9
Til top
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZackGem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 16:42
Jeg opsagde faktisk Viaplay pga. kvaliteten.

Lyden er urimelig ringe.

Billedet kunne jeg leve med nofet tid - ind til jeg havde set lidt for meget Netflix.
Derefter var viaplays "720P" ikke til at holde ud at se på.

Udvalget er dog fint - og hvis kvaliteten blev løftet til Netflix niveau, så ville jeg bestem overveje at vende tilbage.
Men 720P (og en dårlig komprimeret af slagsen) og 2.0 lyd i 2016 er bare ikke godt nok.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 17:05
Jeg har også opsagt Viaplay pga. den manglene kvalitet på billed og lydsiden.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Online
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 17:53
Da vi prøvede viaplay, blev vi også skuffet. OG vi ville prøve det som alternativ til netflix. Men vi gik hurtigt tilbage
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu